Saturday, January 22, 2011

TUAH MENJADI FOLLOWER 1111, HADIAH SHAWL GYPSY!

salam

lambat aku update blog hari ini. sekarang ni baru ada semangat nak update. kalau tak,dari tadi asyik membebel kat twitter je. aih. sapa2 yang ada twitter, boleh follow aku. sila klik SINI. follower aku baru 101. hahaha biasalah tak femes :P

tengahari tadi mama aku check tong surat. ada sampul dalam tu. dah terperosok dah, komot, kemek semua ada. dari sampul besar jadi sekecik2 je. sampai hati posmen tu. dah la sampul untuk aku..wuwuwuw.. agak2 la nak perosok sampul tu. alahaiii~~~ T___T. panas jugak hati ini.

aku dah dapat hadiah dari kak amy. sebab hari tu aku bertuah menjadi follower yang ke 1111 beliau. hehehe best sangat2. wah. tak sangka dia kasi hadiah shawl gypsy!! terkejut aku. selama ni aku tengok orang lain kasi award yang mereka design sendiri je. yang ni dapat shawl! sapa tak seronok kan? ingat senang ke orang nak kasi? melainkan kena beli sendiri je. hehe

aku dari dulu lagi nak sangat2 shawl ni. tapi kat kulim mahalllllllllllll. aku tak tau kenapa mahal sangat2 sebab aku tengok kat tempat lain tak la semahal tu. alahai. sejak tu aku simpan hasrat untuk beli shawl ni. keh3 err. sebenarnya baru tadi aku tau nama shawl tu. sebelum ni tak tau pun. agaga sadis kan? penat aku search kat google. macam2 aku taip semata2 nak tau apa nama shawl tuu. wee dan akhirnya aku tau shawl tu orang panggil gypsy.

jom lihat gambar2 yang aku sempat snap tadi




kak amy, benda ni patah. :( sedih sangat. bukak je dah patah. aiyoyo. posmen tu la. grrr boleh dia perosok2 sesuka hati dia. lipat2 sampai jadi kecik. akhirnya benda ni patah dan manik2 tu pun tercabut. nasib baik la boleh pasang balik. sejam jugak la. haha


tengok, sampul dah tak macam sampul. alahai. huhu boleh dia lipat dua. grr


ni la shawl gypsy tu. hehe cantik. warna dia lembut je. suka2. tapi tak reti pakai lagi. main belit2 je tadi. hehe


nasib baik boleh pasang balik. eheh sweet kan?


apa2 pun thanx sangat2 kak amy. saya hargainya. cantik. saya suka! bertuah sangat nih. hee tak pandai nak pakai lagi. nanti baru nak google2 cara2 nak pakai shawl nih. :)


jom singgah kat blog beliau!!kenal2 dengan beliau yang baik hati tu.. heheh


:)

psst, aku tak tau betol ke tak eja gypsy tu, aku tengok kat google, macam tu ejaannya. hik3

16 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

dkat blog yg contest into the mirror 2 ade tutorial cne nk pkai shawl nie..

Noor Fatin said...

ok2. nanti aku tengok..heee thanx!

lavender harum wangi said...

wohoooo~ best nya dpt shawl.. heee :D

Cik Embun said...

apa yg patah tuh???

TS said...

huhu..comey kan shawl ni..
i de collection wrna grey ngn pink..hehe

Kak Amy said...

hai dear ,

alhamdulillah akhirnya sampai juga but yang tak bestnya macam mane la boleh patah,aduh jahat la abg posmen nie...

.:padie_eyla:. said...

waaaaaaaaaa! seronok nyeeee! hehe

Zeanne said...

wah congr8s sis..hehe..
mst lagi comel pkai shawl tu..:)

Hanys Najib said...

cantik shawl ni!
XD

Unknown said...

waaa//dasat gak ek wa cam tu

Unknown said...

waaa//dasat gak ek wa cam tu

Unknown said...

ada twitter tapi saya tak tahu nak guna.. shawl tu selendang kan?

Noor Fatin said...

ika: tau xpe. eheheh

cik embun: manik kat bawah tu..wuu.kudung satu

ieyla: sy baru ada kali pertama. hehe

amy: tau xpe kak amy.sedih.. wuu nasib baik la xterbelah dua manik2 tu..wuu thanx!

eyla: yeah!

anne: tak reti pakai lagi. nanti la nak blaja. hehhee

hanys: tau xpe! hehe

jiji: dasyat2. hehhe

mata hati: meh nak add meh. hehe aah. selendang

Aida Azryn said...

Wah! shawl gypsy! aida suke! :)

NuSaNa NoSa 91 said...

comel2.. bila nk pakai..?? ^_^

Noor Fatin said...

aida: best kan! hehe

nusana: xtau lagi..huhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER