Sunday, January 23, 2011

PANTAI CONTEST BY MR.K

salam!!

contest lagi~ horrey. keh3.

oleh kerana banyak sangat dah pantai aku penah pergi, ahaks. aku terpaksa memilih satu gambar pantai. satu je la kan. kalau penganjur contest kata boleh letak 10, dah letak 10 dah. agaga. alahai~~

banner contest

pertaruhkan gambar :

gambar ni kat pantai kemasik. tahun 2011 ni la. kemasik ni dekat jugak dengan mesra mall, jauh la dari rumah aku yang kat chukai tu. pantai ni cantik sangat. boleh mandi manda. tapi aku tak mandi pun la hari tuu..huuu. aman je lepak kat sini. pulau yang belakang tu cantik kan?

tag:

padie eyla
mujahadah
cucu cik embun

nanti aku terjah korang k! ahaks

tarikh tutup : 7/2/2011

klik SINI untuk join!!

5 comments:

JIJI YU said...

muehehe..aku ade banyak je gambor pntai mase dok overc..tapi takot korang tak kenal aku la plak..

Mujahadah said...

wah . wah . wah . tQ2 nanti mJ wat ye...

.:padie_eyla:. said...

hahah! oke.! sekarang mase utk tido! sok sok. ;p

Cik Embun said...

thnx... nak kena kodek2 folder lama nih.. cheq xdak gambaq kat pantai laaa... ada pun yg hencik faiq snap ari tuh time BBQ..

mr.k_boy said...

Penganjur datang terjah entry contest..hehe tq join...yg lain tu, mai la join....

ARTIKEL RAKAN BLOGGER