Wednesday, January 12, 2011

GAMBAR MAKANAN: ANDA LAPAR? INGINKAN SESUATU?

salam

sejak2 aku tanam anggur kat rumah ni, aku selalu sangat update post. keh3. aku dah habis belajar dah. aku tak mintak kerja lagi sebenarnya. atas faktor2 yang tertentu. abah ku pun tak kasi lagi. ada la sebab2nya. bukan abah aku tak kasi kerja. harap maklum ye. aku dapat msj dari seseorang yang aku tak penah kenal, dia kata aku ni sangat2 memilih kerja, kerap sangat tolak tawaran kerja sebab tu sampai sekarang aku tak kerja. caissss. mulut beliau lagi berapi dari cili api yang ada. aku tau sapa diri aku. dan setakat ni aku tak mintak kerja lagi. so aku jadi suri rumah tangga sepenuh masa. heee

aku belek2 album KODAK aku semalam. hehe saja je bosan2. aku tengok gambar2 lama. saja mengimbau kenangan. sob sob sejujurnya aku rindu nak balik kulim..wuu. nak jumpa . nak tengok rumah kat sana. sob sob. tak ape la, abaikan je la. hik3

sejak2 aku beli kamera KODAK 29/10/2010, aku suka sangat amik gambar makanan. aih. tak tau kenapa. banyak jugak gambar yang aku tak amik sebab malu. kui2. tapi selalunya aku amik la. heeee. nak tengok? jom!!

nyum2. aku yang upload ni pun terliur..grr



LOKASI: PANTAI KEMASIK
MAKANAN: DONUT BIG APPLE, MESRA MALL TERENGGANU.


LOKASI: PANTAI KEMASIK
MAKANAN: DONUT BIG APPLE, MESRA MALL TERENGGANU


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: RENDANG AYAM


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: AYAQ ASAM


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: SAMBAL TUMIS DAGING


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: NASI DAGING.


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: KENTANG GORENG


LOKASI: RUMAH, SEMPENA BIRTHDAY MAMA 18/12
MAKANAN: CHEEZY WEDGES


LOKASI: RUMAH, SEMPENA BIRTHDAY MAMA.18/12
MAKANAN: KFC


LOKASI: RUMAH, SEMPENA BIRTHDAY MAMA. 18/12
MAKANAN: SET KENTANG GORENG DAN HOTDOG (BOX A)


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: SPAGETI


LOKASI: KUALA KEMAMAN
MAKANAN: KEROPOK LEKOR


LOKASI: KUALA KEMAMAN
MAKANAN: PAIS IKAN


LOKASI: KUALA KEMAMAN
MAKANAN: SATA


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: LAKSA


LOKASI: T-TOP KOPITIAM
MAKANAN: KOPI AIS DAN ROTI BAKAR


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: SPAGETI


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: INTI KARIPAP ( UBI KENTANG DAN DAGING)


LOKASI: RUMAH
MAKANAN: KARIPAP YANG BELUM DIGORENG


LOKASI: PEKAN DARAT
MAKANAN: RENDANG AYAM


LOKASI: KFC KULIM LANDMARK CENTRAL, KULIM
MAKANAN: KFC


LOKASI: JUSCO PERDA
MAKANAN: DONUT BIG APPLE


LOKASI: PIZZA HUT, KULIM LANDMARK CENTRAL, KULIM
MAKANAN: PIZZA HUT


LOKASI: PIZZA HUT, KULIM LANDMARK CENTRAL, KULIM
MAKANAN: SPAGETI


LOKASI: SUNGAI SEDIM, KULIM
MAKANAN: AYAM BBQ


LOKASI: MC DONALD PASIFIC, BM
MAKANAN: KENTANG GORENG


LOKASI: MC DONALD, PASIFIC BM


LOKASI: KFC, KULIM
MAKANAN: CHEEZY WEDGES


LOKASI: KFC KULIM
MAKANAN: KFC


okay? cukup la kan. lenguh tangan nak upload lagi. cukup2 la gambar makanan yang aku terjah semalam. agaga.

samada, makanan mak aku masak atau makanan di kedai, makanan yang aku masak tak de lagi dalam album KODAK. mungkin akan ada diletakkan nanti..keh3

tetiba, mama dah suruh start masak ESOKK!! aku?? =,= bukan malas, tapi tak cukup rajin.kui3

17 comments:

lavender harum wangi said...

oi sedap nya~ terliur ni.. ish! lapa plak tetiba~ haha :D

aNnE said...

perghhhhhhhhhhhhhhhh makanan...anne pantang nmpk mkanan nih..haha

nak pergi dapur sekarang jugak!hahaha

Wan Fakhrul Rin said...

Hallamak, nasib baik sblm blogwalking sudah makan dulu.. kalau tak, dgn laptop2 ni haku kunyah.. yum3 =L

PrINCeSz YaNa said...

bnyknyer makanan.....
waa.... samapi terliur...

glup2....

shahsyaz said...

muntah darah i ngn makanan neh sumer...



arghhhh!!!!!!!!!!!!!

lapar!!!!!!!!!!!!!!

luvYOU said...

ish2..bertuahnye budak leh plak die bg view makanan2 sedpa nih mase org ngah diet....nk kene cubet neh..hehhehehe

awak2..mailah pujuk dila nih...dlm entry nih..sob3...

http://endlessofstory.blogspot.com/2011/01/korang-korangtolonglah-klik-hal.html

fara said...

huarghh.. terliur.. tidakkkk....!!

nak!!

hantar kat rumah yaa.. mekasih..=p

Amyna said...

Dalam banyak2 makanan nih.. AirAsam paling meletop.. sungguh pun ada laksa...Memecah selera gitu.. Auwww!!

hiro said...

nk penendang ke apa...gua tgh catu duit ni..grr.

Azmi said...

mata aku asyik menatap he donut tuh..nyum3

platipus said...

saja je kau!..benci!

tomatokering :) said...

waaa ! terliur ahh tengok ! :D

mie said...

wah!!!
memang lapo..
pasi ikan tu mende???

nora said...

jahat jahat jahat

saje nk bg org lapa tau

fadzlina said...

sibbek gua da mkn..kalo x terliur gk ni..hehe

thnx ek fatin!

CahayaCintaIlahi said...

wowwwww gile manyakk
terlIur la pUlak ni yang
nak p carik makan ni
aih anCUS diet cenggini
ngeeee ;)

NOOR FATIN said...

ika: hehhe cepat2 makan :P

anne: masak la utk sy skali. haha!

kee: dasyat. laptop xbest la utk dimakan :P

yana: heheeheh glup2

syahshaz: keh3. jom makan!

luvyou: jgn la diet kalau mcm tu.hehehe ok!

fara: alamat?? agaga

amyna: hehehe mesti la. mak yg masak :P

hiro: keh2 lu tengok je makanan ni. amik bau. keh3

azmi: hehehe amik la :P

platipus: hahahahah benci bilang cinta dong

tomato: sedap kan :P

mie: pais ikan tu? makanan org tganu la. hehe ikan dalam tu.. xtau nak cite mcm na..

nora: heheheh :P

fadzlina: heehhehe. ok sama2 :)

cahaya: adess. jgn la diet :P

ARTIKEL RAKAN BLOGGER