Saturday, January 8, 2011

JOM JOIN CONTEST BARU-CONTEST SAYA ANAK MAK/AYAH. SEIRAS TAK KAMI??

salam

okay. ni ada contest baru. kawan baik aku buatkan. aku nak promote ni. sebelum aku buat baik aku promote dulu. hehe sapa2 yang suka join contest tu boleh la join contest ni okay. senang je. heeee

contest dari natasha.

banner contest beliau. itu kakak dan mak beliau. hehe


syarat2: (aku amik yang point2 je okay)

-terbuka kpd semua blogger, laki atau perempuan.

-follow blog tasha

-copy banner dan linkkan ke blog beliauu. letak kat sidebar jugak k

-tak kesah la gambar dengan mak atau ayah
-nak dua atau tiga orang je dalam gambar

-BONUS PADA YANG KREATIF, SEIRAS DAN SPORTING!!

-sertakan nama penuh mak atau ayah anda, anda sekali dan tarikh lahir beliau sekali.

-tag sekurang2nya 2 orang kawan dan make sure diorang tau.

-pastekan link entry anda ke post beliau

-tajuk entry samada : saya anak mak. seiras kan kami?? (kalau dengan mak)
: saya anak ayah, seiras kan kami?? (kalau dengan ayah)

- DUA pemenang dicarii!!

-seorang lelaki dan seorang perempuan!

HADIAH MISTERI OKAY!!

TARIKH TUTUP: 8 FEBRUARI 2011

okay kawan2. jom join,

sama2 kita meriahkan contest baru beliau. beri sokongan pada blogger yang baru.. hoyehh!!

klik SINI untuk ke blog beliauu!!

2 comments:

Unknown said...

muaaha..mane gambor tuan punye blog ni..ehhe

evalovevo said...

kihkihkih..saya join,.saya join!!*adeh malu plak aku..* >,<

ARTIKEL RAKAN BLOGGER