Friday, January 21, 2011

MUNGKINKAH ADA KEBAHAGIAAN LAGI?


aku down sangat2 harini. sangat2 la down. sampai tak tau nak cakap la kan. makan pun tak lalu sangat2. tido tido dan tido. tak de nak on9. grr. kalau ada pun sekadar nak pujuk hati tu pun hati tak terpujuk. entahlah. aku pun tak tau. aku tersangatlah tak de semangat sekarang.

kalau aku senyum pun semuanya plastik! hipokrit!! berpura2!! aku mampu menjadi hipokrit tapi hanya sementara. hanya sementara buat aku tersenyum. entah la entah la entah la.

bagi orang, biasalah tu. dugaan. aku pun selalu nasihat orang macam tu. bila aku yang rasa? ambek kau~~~!!

ok ok. tak de mood nak tulis panjang2. kata-kata dalam gambar tu aku petik dari lirik lagu sejuta cinta marshanda, sinetron terbaru kat tv3 tu. nasib baik harini tak de, kalau ada, sumpah aku menangis banyak2 bila tengok diorang nangis.

gambar dalam tu bukan aku, percaya tak? argh. abaikan. kalau aku pun relax la kan? grrr

boleh tak bagi aku nasihat? nasihat untuk buat aku menjadi seorang gadis yang ceria macam dulu. boleh tak? boleh tak? tolonglah. aku tengah kumpul semangat balik ni. baru ada 1%. urgh.
terima kasih.

20 comments:

lavender harum wangi said...

pulangkan! pulangkan fatin yang dulu~!! heee, senyum la fatin.. sabar ea~ xmo down2 lagi.. jom kita up up and away~ :D

NS said...

tenang... amik air sembahyang. solat.
chilll... =)

ch!natsu said...

he jgn down2 ye darl..
sbr k.. be strong.. =)

PriNceghOstz said...

smoga mndapat kmbali smgat..=)

za said...

ak pon down arini.. org ckp sket., rase nak sebak

CahayaCintaIlahi said...

hai dear.. takmO sedey2..k..
chill ekh.. kalo de prob
pasal cinta mm kalo boleh jgn
pikir kan sgt ok.. bkn ape
nt jadik beban kat diri..
sori la cahaya pun hanye pandai
nasht jew tapi cahaya pun
byk penglaman pasal cinta ni
neway cahaya nk fatin cam dulu
chill ok chaiyOk2... kumpulkan balek
smgt tu jadi 100% ok yunk ;)

Nurfazilah Cipa said...

alololo~npe sdey2 nih?:(

Dinaz said...

mlm fatin..tidur puas2..esk pg2 bgn awl2...badan segar pasti hati ceria..amalkan selalu..jgn malas2..up sikit mood hr cuti anda...

Faten Rosli said...

fatin,, xmo down2 ye.. yg sy tu,, org nama fatin kuat semangat tau.. b strong ya.. ^_^

JUNKO-EL-HIDA said...

Hai!..putus cinta ke cik fatin kita nie?..emm bg saya putus cinta itu satu yang abstrak..Susah untuk dikatakn & sukar untuk digambarkn..bagi saya adalah lebih baik kita kecewa sekarang dari kita kecewa dikala kita telah bg 100% cinta @ setelah berkahwin..Percaya qadak & qadar..Fatin tahu x yg Allah sebenarnya telah menetapkan untuk kita satu hati yang kita sendiri tidak tahu milik siapa..Mungkin kita rasa down sekarang tapi tidak pada kemudian hari..Just smile & kata aku boleh!..Jangan tunjuk kita lemah kalo tanpa org yang meninggalkan kita..Hati yg dah ditetapkn Allah tue kita kena cari..Jika putus maknanya itu bukan jodoh Fatin..Saranan saya,carilah org yg mencintai kita & yg mengejar kita sbb jika fatin jumpa mcm tue,saya berani jamin dia akan menghargai fatin selama-lamanya..

vampire's lovex said...

alalala...kenapa neh..


jgn la down sebab,selagi kita bsemangat,org lain pon secara refleksi nya akn jd bsemangat jugak mcam diri kita...ok? jgn down..



ayuhhhh bsemangat :)..byk2 doa smoga hati awk tenang okeh.

mie said...

kebahagian itu pasti ada...
eheheheeee

Pinky Pixie said...

sabarlah dear,
apa yg berlaku mesti ade hikmahnya. b strong k =)

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Allah xkn uji hambaNya dgn dugaan yg xmmpu d tanggung olehnya..
n ujian 2 tnde cintaNya kpd hambaNya..=)

p/s:klau nk share pape cte je la..mgkin ade pengalaman yg ak bole kongsi ngn ko..=)

Unknown said...

semangat!!!!!
haha....i dah bgi semangat dah....

kay_are said...

xmo r down2 ni.. x best.. chill2 <-- same gak, si pemberi komen pun nasihat orang je pandai.. =P

platipus said...

senyum tak perlu kata apa-apa

Unknown said...

nape nih sayangg ?
hurm...sabarlah ye
ingt satu jeh pesanan sy, setiap yg jadi pasti ada hikmah
kalau awk sedang kecewa krn cinta yg tak kesampaian...trust me..i understands u very very much! becos IVE BEEN THERE ...
tapi bila kite redha and selalu berdoa pohon kekuatan...tgklah apa yg sy dah miliki sekrang! and hes better ! :)
percayalah...Allah buat sesuatu pasti ade sebab
sayang jgn nanges2.. :)

Noor Fatin said...

thanx semua~ bukan putus cinta la.huhu ada masalah lain. sy dengan faiq masih lagi bsama. biasalah, dugaan. sdgkan lidah lagi tergigit. huhu thanx banyak2 kat semua :) dah ok sikit ni ha..

Zeanne said...

mengapakah down ini?huuu~

hadapi dengan senyuman..hehehe :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER