Thursday, January 13, 2011

LAWAK: SEBAB MARK TAK JADI TUTUP FACEBOOK!

salam

sebelum aku tido semalam, aku tengok balqis share gambar ni. keh3 serius kelakar. haha guling2 aku gelak. so aku nak share la pada korang. heee kredit : balqis


sebab2 mark tak nak tutup facebook. baca ni:



aku tak tau balqis dapat dari mana. tapi serius kelakar kan! hahaha ada la ni orang yang buat.untuk memecah suasana kecoh yang risau facebook nak tutup. jangan risau, facebook takkan tutup la. heehhe

ini hanya lawak jenaka okay! :P

komen korang? mark dah pandai cakap melayu? LOL

9 comments:

iDeaL cRazEe said...

sile tgok versi yg ni plak...hehe

http://idealcrazeeezone.blogspot.com/2011/01/ideal-nk-beli-facebook.html

DuniakuAbstrak said...

adeh tak abis2 dr rozmey kena bahan haha

anamizu said...

konfem TAKKAN tutup..
mark takmo rugi..ekeke~~~

latest entry : |penyimpan mohor besar raja-raja dah takde??|

nonaa nano said...

swear gelak :DD

oya said...

propaganda semata tu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sumpahh lawakk sgt;) smpai tergelak2 fifiey n adik baca skrip mereka dlm bhasa melayuu.. tu tak lagi reall dialog kn? cuba bayangkann.....

.::ellynawambeck::. said...

HAHA at last kita kene tipu kan ? haishh eh dr rosmay pun kene bahan jugak ? HAHAHAHHA

acul said...

haha... br nk post mende ni. dpt tag dr kwn n nk wat version sendr. xper nanti sy wat version sendr keke

nora said...

hahahhahaha sabo je lah Dr R ye huhuhuhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER