Thursday, January 6, 2011

SAPA PEMINAT JUSTIN BIEBER??

salam

sapa peminat justin bieber? hehe jom baca post ni. aku minat la jugak. sebab aku suka lelaki jambu. itu saja. kah3. aku tengok iklan lagu somebody to love pun best. hehe apa2 pun ramai remaja yang gilakan justin bieber. kalau boleh nak kekasih muka macam justin bieber. keh3!





ok cukup dah? 4 gambar justin bieber yang dia kasi kat aku sendiri. err..err tipu2! haha google punya la.


berita terbaru pasal justin bieber!! sumber: oh bulan



Jason Lo- CEO tunetalk mengesahkan bahawa mereka akan mengadakan konsert Justin Bieber Live in KL pada 21 April 2011. Menurut Jason, pelanggan Tunetalk boleh mendapatkan edaran tiket terawal pada hari sabtu ini di Bangsar Village 2.

ada 4 bulan lagi! sempat la kan nak buat preparation sebelum nak pergi jumpa justin bieber. nak hafal lagu dia ke, nak menari macam dia ke atau nak buat style rambut macam dia. keh3. sekarang baru bulan januari. relax la~ hee

jom! sapa yang nak sponsor aku pegi konsert justin bieber ni, contact aku la ye. aku menerima dengan hati yang terbuka. hakhakhak err

peminat fanatik justin bieber tak kan tak nak pergi kot?

7 comments:

lavender harum wangi said...

wohooo~!!!! yeke ni? selena ikut x? dia dgn selena kan skrg.. eh2, teruja pulak tbe2.. ahahaha :D

Aesya Zealous said...

kem slm kt jb..hhahaha

beautiful_rose said...

owh...peminat tegar justinlah nieh =p

Zeanne said...

anne tak minat sangat hehe

platipus said...

sapa justin bibir ni?tak kenal..grr

Unknown said...

minat gitu2 jer
boleh???

Noor Fatin said...

ika: xtau la pulak.. hahaha

aesya: insyallah. heee

rose: xla :P

anne: sama la..keh3

platipus: dia ada kat darat je. dalam laut xde..keh3

azmi: boleh rasanya.. hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER