Wednesday, January 12, 2011

CONTEST BLOG PALING CANTIK, COMEL DAN KEMAS!

salam

pagi2 aku nak settlekan contest yang ada dalam list aku.keh2. sebenarnya aku ada list semua contest2 yang ditag, award yang ditag, atau contest2 yang aku berminat nak masuk, semua aku dah listkan. tunggu turn aje. keh3

contest dari farzana :)



banner contest beliau


kaum hawa boleh la join contest ni. sebab hadiah2 pun untuk perempuan. laki pun boleh. hik3.3 kategori akan dipertandingkan iaitu, blog paling cantik,blog paling comel dan blog paling kemas dan seorang pemenang bagi setiap kategori.

tag:

ana mardia
fatyhah
nurhidayah
padie eyla
aten tiqa

tarikh tutup: 10/2/2011

klik SINI utk join!

:)

4 comments:

Aida Azryn said...

Gudluck! ;D

Faten Rosli said...

da 2org tag contest ni.. adus..
segan la nk join,, myblog xcomel, xcantik n xkemas.. seganla.. >.<

neway,,tengs tag sy n gudluck dear.. :)

acul said...

gud luck yer semoga bertuah :)

Noor Fatin said...

aida: thanx!

aten: ok2. xpe. heeh thanx!

acul: thanx! ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER