Saturday, January 29, 2011

MYDEMCOMIC DIALOG CONTEST!

salam

aku masuk contest lagi. contest ni benar2 menarik jiwa aku. hakhak sebab aku suka contest yang mencabar macam ni. perah idea semata-mata nak buat dialog. hehe kan best kalau banyak contest macam ni~ lalalala contest dari mimi.


ni banner contest beliau~

ada tiga jenis gambar yang dipertandingkan. boleh je kalau nak buat gambar A, B dan C. nak pilih salah satu pun boleh. ikut korang la kan. sebab idea aku mencurah-curah dan nak rasakan lagi mencabar, aku buat kesemua gambar!

ni hasilnya :

A

B
C
terpulang kepada cik mimi untuk memilih mana2 gambar yang anda rasakan yang terbaik. hehe saya buat semuanya!

nak tag,  dan padie eyla.

tarikh tutup : 31/1/2011

klik SINI untuk join!


korang rasa ok tak dialog tu? hehe

14 comments:

nelly said...

gud luck !
=)

.:padie_eyla:. said...

hehehe. okes.! hik. ;)

pak long said...

salam....
moga berjaya hendaknya

nazirulhazwan~ said...

saye rase dialog tu pitching ade lari sket, haha boleh tak gitu;p

platipus said...

smoga kau menang semua kontest!

nnt dpt byk hadiah, bg aku sikit

merahitujambu said...

waa...cmleh menang jee..heee

DiaUmaiNiNaz said...

emm..kelakar U Fatin...bijak..memang bijak!!
semiga berjaya..

Farhan Zulhusmi said...

owh...ok...nice idea...suke erk contest2???
ok.....god luck erk.....

MataHati @ MH said...

kreatif jugak dialog tu....
good luck yer

h A n Y S said...

hahaha~
tersengih hanys bila baca dialog2 tu~

LiFe KaMi said...

ayat superb ni,grenti menang..hehe
good luck yer..

ch!natsu said...

hehe pndaila kamu..
wish u luck..! =)

mie said...

tu dia...
semua diambilnya..
gud luck!!
heehhee

nabilah_2908 said...

oh..join juga yer...good luck..!! :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER