Sunday, January 9, 2011

RAMALAN PEMENANG ANUGERAH JUARA LAGU KE 25~


salam

semua orang nak jadi juri. haha semua orang dah bagitau pasal pilihan diorang untuk menang anugerah juara lagu kali ke 25 ni. agaga. semua orang. aku je belum.keh3. ok. ni post aku yang ke 500 yang aku dah buat. yang ke 500 okay. aku start berblogging masa bulan 2 tahun 2009. start aktf bulan may 2010. hahaa okay. kembali ke topik utama

dengan ini aku sebagai juri sambilan yang jauh dari stadium bukit jalil, merasakan mereka2 ini akan mendapat salah satu anugerah di juara lagu malam ini. tak kisah la apa kategori. kekuatan vokal yang mantop lagi masyukk membuatkan aku rasa diorang layak jadi juara. keh3

mari kita lihat calon2nya:

YUNA!! kalau boleh jadi juara lagu pun aku suka. vokal terbaik pun boleh. persembahan terbaik pun okay. keh3.

yuna akan menyampaikan sebuah lagu iaitu cinta sempurna. mari kita layan gambar2 yuna.



yang mungkin akan mengungguli kategori pada malam ini ada black! black dikenali dalam rancangan program realiti iaitu mentor. dari dulu aku suka black ni. aku harap meletop2 la persembahan black pada malam ini. lagu sofia jane dan drama king dengan meet uncle hussien tuu,..

kita layan gambar2 black





faizal tahir. vokal dia memang mantop gilak. ramai peminat sungguh. tak mustahil kalau dia jadi juara pada malam ni!! dia menyanyikan dua buah lagi iaitu hanyut dan selamat malam!

layan pic faizal tahir





oleh kerana diorang band kesayangan aku dari dulu, aku menaruh harapan jugak untuk melihat bunkface menang! yeah. sayang sam ketat-ketat. menang la ye. menang la. buat persembahan paling meletop pada malam ini tauu!!





apa2 pun kita tunggu dan lihat pada malam ini. keh3


gambar sumber dari google

3 comments:

rozhanis said...

saya nk black!!!!
hahahahah

Luqman Zakaria said...

hi ! arepnakbebel follow sini!
sy nak faizal tahir..

kalau free singgah la blog arep k!
arep tingglkan link! kalau nak follow pon bole..hehe

http://myamigosspace.blogspot.com/

afzan said...

tak sabar nak tgk AJL nampak. AJL ke bola? aisheh!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER