Friday, January 28, 2011

FOLLOW FOLLOW FOLLOW! AHAKS

salam

hai hai hai. aku okay je. sihat walafiat. korang? aku tak sangka ada orang melatah pasal post tempoh hari. hakhak aku google je terus jumpa. dasyat betol internet ni. kalah mami jarum. argh. abaikan.

tadi aku check follower aku. dah 793 setakat ini. setakat pukul 6.30petang. hoho alhamdulillah. tak sangka ramai yang follow blog yang tak seberapa ni. thanx korangggggggg~ kalau ada apa2 yang tak kena pasal post ke, chatbox ke, atau keberatan blog ni ke apa ke, bagitau aku okeh. mesej je kat ruangan komen. aku private. kot2 nak cakap hal2 peribadi ke yang tak nak aku publish bagitau ja tau!


terima kasih kepada 793 blog yang dah follow blog ni.termasuk yang selebihnya yang follow secara private. terima kasih. terima kasih.


baru aku tau kita boleh check berapa follower yang kita dah follow. hakhak kenapa la baru hari ini aku tau. kenapa!! adoi. haha


aku dah follow 880 blog! banyak kan? hehe sebab kalau sapa2 yang follow aku, confirm aku akan follow korang balik! tu pun kalau korang tinggal jejak kat chatbox atau ruang komen la. kalau ada yang aku tak dapat jejak. memang aku tak boleh nak follow balik~ grr


lagi 87 blog tak follow aku balik. haha. tak kisah la. :)

errr. sebenarnya follower2 kita ni la yang banyak bagi idea pendapat dan teguran pasal blog kita ni. aku suka follow blog orang sebab macam2 info aku akan dapat. macam2! apa yang aku tak tau aku boleh jadi tahu! ala follow ramai2 pun, bukan berat blog korang. ye dak?

tak de kesan buruk pun dalam hidup aku kalau aku follow blog orang banyak2. hakhak :)

korang dah follow orang berapa orang? cuba check. pi kat dashboard, tekan manage yang kat bawah sebelah kiri. hehe tengok angka atas sekali! try okay!

9 comments:

Unknown said...

fatin..cemana ek nk cek da berapa blog kite follow tu..huuuu..xjmpe.. T.T

kindergartenlibrary said...

tahniah-tahniah
=)

Noor Fatin said...

nana pegi kat dashboard, lepas tu tgk kat bawah sebelah kiri. klik kat manage. hoho

faINa989 said...

waaa...ramai...

:)

Aida Azryn said...

wah! syabas! :D

.:padie_eyla:. said...

heheeh. hebat2!! ;p

Zeanne said...

fuyyohhh hebat2..hehe;)

Noor Fatin said...

nelly: thanx!

fara: thanx! xla ramai mana pn..heheh

aida: thanx!

eyla: err. haha thanx!

anne: hehe thanx!

zaza ismail said...

wa tahniah...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER