Friday, January 7, 2011

HAPPY BIRTHDAY KHAIRUL FAHMI ;D

salam

sejak2 meletopnya khairul fahmi kat serata pelusuk malaysia, keyword aku hari2 orang cari, gambar khairul fahmi, gambar awek khairul fahmi, gambar khairul fahmi dan awek, blog awek khairul fahmi. err. macam2 la kan. heheh boleh kata setiap blog mesti ada cerita pasal khairul fahmi ni. yang kutuk2 pun ada. siap buat fan page. memang tak boleh blah. dengki sangat la tu dengan elia. hehe

hari ini birthday khairul fahmi! 7 januari 2011. yang ke 22. kan? sebaya la. cuma aku masih 21. keh3. orang tak putus2 wish kat fan page khairul fahmi. refresh la banyak2 kali pun, komen menambah2 dan menambah.hheeee

ni fan page beliau. klik SINI dan LIKE page beliau. page rasmi okay. bukan palsuu


ni gambar elia bersama khairul fahmi :)


happy birthday khairul fahmi. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. semoga berjaya dalam kehidupan mu. semoga tercapai apa yang diingini, dan semoga bahagia bersama elia, kekasih hati. :)


kepada peminat yang benci elia, penat je korang benci elia tapi khairul fahmi tetap dengan elia. sudah2 la menjadi pendengki. keh3

4 comments:

platipus said...

sama brthday dgn aku la!..


grr


ok, aku tipu!

Faten Rosli said...

fatin ni peminat KFCM ye?..

neway,, hepi bezday khairul fahmi..

Unknown said...

ahah tadi baru jumpe mamat ni kat kb mall..

Noor Fatin said...

platipus: aku xpcaya pun :P

fatin: minat jugak ^___^

jiji: err. xajak pun..wuu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER