Thursday, January 27, 2011

BLOG BERWAJAH BARU!!

salam

tu diaaaaaaaaaaaaa. pecah rekod aku tak update blog langsung hari ini. hakhak ni dah pukul 11 malam. baru nak update ni haa. heheh :)

sebenarnya aku tukar template baru, background baru, header baru. sumpah pening main code html ni. sakit hati pun ada. putus asa pun ada. geram! geram! geram! asyik pangkah je sebab malas dah nak buat. kah3!

header blog tu 90% dari dia yang buatkan. hehe gambar awan tu kat taman tasik kulim. gambar dari . dia yang amik. aku amik pic tu sebab cantik sangat2. sampai abah n mama pun kata cantik.. pandai orang yang amik tu. agaga. lagi satu sebab kitorang sama2 orang kulim. letak la gambar awan kat kulim XD

dia yang masukkan gambar, buat tulisan. aku edit sikit2 ja, dan terus upload kat sini. tu pun bermasalah jugak tadi. header kecik sangat la apa la. adoi. tension. sampai ke malam aku dok menghadap header nih je. alahai~~ tu pun nampak tak center sangat kan. elok la dari tadi. lagi buruk! haha

template aku ubah sikit. hehe dan background ni aku cuma upload gambar yang aku amik dari google je. tu pasal nampak petak2 kan. perasan x? aku buat tile! haha best jugak main2 template designer ni. agaga! banyak sangat background dalam tu. sampai aku tak tau nak pilih yang mana. tu yang aku amik gambar google ja tu. hik3!


hanya tinggal kenangan. hahaha


3bulan aku guna header ni. 3bulan aku tak tukar template, main2 code html dan tukar background. hari ini aku tukar semuanyaaaa!!

pendapat korang macam mana? ok tak? lambat loading tak? sebab bila aku bukak, laju je loading, terus ada background, terus sidebar tu penuh. tak tau la korang macam mana pulak kan XD aku takot blog jadi lambat je. kah3!

sila tinggalkan pendapat anda di sini. mungkin ada idea yang bernas untuk lajukan lagi blog ni. bagitau la ye. apa2 saja. aku terima. hehe.

10 comments:

Mcjust said...

wauwww wajah baru!! biru!!

Dinaz said...

wah!tak keruh n tak mendung dah haih...cantek...lajuuu je..nice .

Hanys Najib said...

nampak lebih segar page baru ni~
siyes!
XD

::Cik Zatie:: said...

laju je loading page ni..

best2, ada bubbles2 gitu..hehe

.:padie_eyla:. said...

cantek + suwiiitttt. ;p

merahitujambu said...

waaaa..lebih nampak profesional.heee

sahromnasrudin said...

ok..tak la lambat sgt..standar je loading blog awak nie

Izwanie Eynia said...

smart laa header tu.. background pn sjuk mat memandang.. tahniah awak! =)

Unknown said...

wow wajah baru...nampak segar,,,dan kontemporari..
ceh dah macam internal designer dah...

nabilah_2908 said...

cantik...purpleblue ;)

wah..muka kamu dgn En BF seiras la...org kata kalau pasangan wajah seiras...serasi bersama... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAT 1000 DINAR

ARTIKEL RAKAN BLOGGER