Monday, January 17, 2011

GAMBAR: INIKAH AYU, BAKAL ISTERI TOMOK?

salam

berita terbaru dari beautiful nara. keh3. saja aku update sebab tomok artis pujaan ku dari darjah 5. tak percaya? datang rumah, tengok koleksi gambar2 tengok dari dulu2. semuanya aku simpan. keh3


shah indrawan ismail atau tomok


adakah ini ayu, bakal isteri tomok?


kalau betol, alhamdulillah. harap khabar angin ni betol la ye. takot jugak kan kot2 salah orang ke. keh3. khabarnya ayu, seorang pramugari telah menyulam kasih bersama tomok dah 5 tahun! fuh. dah lama. haha aku tau dulu2 ada dengar cerita yang tomok bercinta dengan pramugari. hehe

benarkah ini ayu, bakal isteri tomok? benarkah tomok akan berkahwin pada bulan julai ini? benarkah? harap tomok bagi kenyataan cepat2 la ye. aku sebagai peminat setia tomok dari kecik2, sangat berharap dapat melihat kebahagiaan tomok. kui3

dulu kecik2, masa aku sekolah rendah, aku selalu kata aku nak kawin dengan tomok. hahaha aku cakap tomok la kekasih aku. nanti dia pinang aku la tu. wakaka tu la angan2 aku masa kecik2. heeee. adess.. :P

semoga bahagia ya! ^__^


11 comments:

d_tieah said...

Aku tak nak tomok..
Aku nak Hafiz af8!!!!!!!!!
Nak kawen dgn dia..
Hahaha.. *Gila

echah mashuri said...

tomok dah nak khawin..uwaaa.hehehe

efa said...

ya ka ni?tak caya ja hhaha

shahsyaz said...

melepas agi!!!

~ Lady ell ~ said...

boleh je kalau kamu nk pinang tomok...try arr heheh

platipus said...

tomok ni dulu tergila2 kan aku
menyesal aku tolak
makin hensem..
grrr


aku tipu je ayat first tu...ces!

aNnE said...

pergh pramugari seh...hahaha ;)

DuniakuAbstrak said...

abis hancur hati para jejaka gay malaysia wakaka

Mata Hati said...

dah nak kawin rupanya...
psstt, nampak mcm ada iras2 muka fatin jer si ayu ni..

h A n Y S said...

tak suka tomok! lalalala~~~
kih kih kih~
;p

Ain Atika said...

eh bukan i ke? haha...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER