Saturday, January 8, 2011

CONTEST GAMBAR PALING COMEL~

salam

thanx CUCU CIK EMBUN sebab tag aku dalam contest ni. nanti aku balik kulim, aku nak cubit pipi dia puas2. biar lepas ni dia peluk flamingo pulak. bukan lagi zirafah. kah3

contest yang tak sesuai dengan aku. comel? auww~~ 10x aku fikir nak join ke tak. CCE siap cakap tak sabar2 nak aku buat contest ni. grrrr. hahaha tapi tak apa la.. demi menunaikan hasrat dia, aku join jugak la. dia kata kena ada keyakinan sendiri! hoyeh. aku balik kulim, hang belanja MCD kat kulim.


contest dari budak comel jugak. keh3 cik niza

comel kan gambar beliau~~

aku pertaruhkan gambar yang ni




comel sangat la kan. aku gelak berkali2 kot tengok gambar ni. wakaka. ai malu youu~ ai maluuu~~ CCE, siap kamoo!

aku tag:

ana mardia
padie eyla
nur hidayah


korang jom joinn. keh3 tarikh tutup: 19/2/2011

3 orang pemenang akan dipilihhh!! kepada niza, kalau ada 100 peserta contest anda, saya mesti yang ke 100. keh3. ok. daaa!!

eh2, klik SINI utk joinnnn

6 comments:

Cik Embun said...

xmo... sakit...
hahahaaa...
tu comey..
adeh2 nak malu2 plak....
hik3~
gud luck bebeh..

nIEza AniEyZa.... said...

thanks join..gud luck :)

platipus said...

letak gmbr aku bru menang!

Miza Yusof said...

good luck :)

saperakue said...

comel~~

NOOR FATIN said...

cik embun: kekekekeke siap hang nanti..wee thanx k!

nieza: thanx!:)

platipus: ok jap!

miza: thanx! :)

atie: haha thanx!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER