Saturday, January 22, 2011

DULU PERGELANGAN TANGAN AKU BESAR NI JER! SEKARANG??

salam

entry ketot sepantas yang mungkin. yihaa! sebelum aku tido, aku mau tunjuk sesuatu kat korang..wee.. nak tengok?nak tengok? haha


ni la tali masa aku kecik2. ikat kat pergelangan tangan aku. masa tu aku baru 22 hari. lepas cukur jambul.err err mama aku jumpa balik dalam simpanannya! cayalah. aku pun tak percaya! keciknya aku dulu. sekarang? 10x ganda pergelangan tangan ini membesar. ahaks. tak sangka mama aku simpan lagi. aku nak simpan jugak la. tunjuk kat anak aku nanti. hehe


ni mestilah tapak tangan aku dengan mama. cuba teka yang mana aku yang mana mama? boleh? hehe senang je kot. yang paling putih tu aku la :P apsal nampak putih sangat erk? flash kamera kot. ahaks

tetiba aku rasa sedih. aku dah 22 tahun rupanya. aku jumpa tali yang ada kat pergelangan tangan aku masa umo aku 22 hari. sekarang dah 22 tahun. cepat membesar rupanya anak mama ni.membesar kalah johan pulak itu. isk isk.

mama aku cakap masa kecik2 aku tak penah pakai pampers. bukan macam budak2 skrg, kalau tak de pampers, x nama baby la kan? hehe aku tak penah pakai. weee. dan bila besar ni aku rasa teringin pulak. macam2 iklan pampers ada kat tv, huggies la, mami poko la, pet pet la. wuu. aku nak rasa jugak macam mana pakai pampers. siap sarungkan aje. kan senang.

aku usulkan cadangan nak pakai pampers kat mama aku. sebagai memenuhi kehendak. nak tahu mama cakap apa??


'TENA KAN ADA'

aku terjelepuk depan supermarket.


TENA : pampers orang tua. grr

12 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak xpnah minum gne btol susu..
wk2 umur 5thun tbe2 teringin..
so mak ak bancuh kn air sirap dlm botol susu..
tp penutup + puting dh xde..
so minum gne straw..T.T

Imran nyambek said...

nak cucu...

~eZmALiZa~ said...

hahahha..kelakar gile entri ni dear..btw, kite sebaya lah! 22 this year... :))

saperakue said...

kiut nya~~

acul said...

untung ada brg2 ms kecik tuk dijadikan kenangan.. huhu

mie said...

uih!!
boleh simpan ye..
alam betul dalam simpanan

Myfrin's story said...

Waaa....kiutnya tali kecik tu...mesti fatin terharu kan. 22 tahun....tak sedar masa berlalu....:) Mak fatin memang cermat orgnya....:)

Encik Tikus said...

haha first time dengar 'TENA', kehkehkeh

NuSaNa NoSa 91 said...

masa mmg cepat berlalu, kn?? huk3~ T_T

NOOR FATIN said...

fadh: ala xbest la. minum dalam botol baru best. hehhe

imran: errr. g mintak kat mak

ezmaliza: dah tua..huhu sob2

atie: aku ke? ngeh3

acul: aah. hehe ada lagi

mie: mestila! hehe

kak imun: fatin pn tak sangka! hehehe.. simpan lagi smpi skrg..wuu

tikus: haha! :)

nusana: tau xpe..wuu

Iryd and Pitt's little diary said...

bestnye..still ade kenangan zaman kecik..kena simpan buat frame..:)

.: iEyLa :. said...

huhu...cpt kan mase berlalu...huhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER