Friday, January 21, 2011

SAYA SAYANG ABAH SAYA CONTEST~

salam

contest dari fariza fauzi. selalunya contest pasal mak je kan. 1st time nih jumpa contest dengan abah. heee




pertaruhkan gambar ni:


nama: othman mat zain

umur: 51 tahun

tarikh lahir: 29/2/1960. ( 4 tahun sekali la. hik3)

asal: penang

pekerjaan: polis


ni abah kandung ler. hehe. err. saya anak manja abah. anak paling manja selain alisya tu..grr. keh3. banyak dah koleksi gambar dengan abah cuma yang ni paling romantik kot, nampak paling manja. heeee. apa2 pun bentuk posisi dalam gambar, saya sayangggggggggggg abah saya.. hihi
dia garang, tegas tapi penyayang. ;D


nak tag:

ana mardia
nur hidayah
padie eyla

tarikh tutup: 31/1/2011

klik SINI untuk joinn!!

4 comments:

Fariza Fauzi said...

thanks dear sebab sudi join !!
sweeet je tgk anak n abah ni...

good luck ! :)

merahitujambu said...

sy syg aabh sy jugak..heheh..good luck

saperakue said...

eh eh eh
anak abah nie comel la~~

tomatokering said...

gudluk taw ! ;D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER