Saturday, January 15, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL!

salam

contest pulak. contest pic hitam putih paling coolllll. aku tak tau cool macam na, kah3. aku masuk je la. heee contest dari siti fatimah!

banner contest beliau :)


aku pertaruhkan gambar ni:

cool ke? ahaks. yang ni je aku mampu bagi. :P


kalau aku menang duit rm100, aku nak menambahkan koleksi tudung hijab aku yang aku suka sangat2 nak kumpul dan pakai :)


tag:

ana mardia
kak imun
faiq roslan
nur hidayah
cucu cik embun

tarikh tutup: 1/3/2011

klik SINI untuk joinn!!

8 comments:

nazirulhazwan~ said...

nicer!hehe semoga berjaye:)

Unknown said...

kalau letak efek seolah gambar lama, confirm cool ;)

NS said...

cantekk. good luck!

mie said...

cool la tu..
ehehheee

MR. SYAH said...

semoga berjaya...

rockinsudu said...

good luck! semoge dpt menambah koleksi tudung. hehe :D

MiszMaryaNe said...

gud luck!! =)

siti fatimah said...

tengs join :) good luck ya :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER