Friday, January 14, 2011

CONTEST JELINGAN MANJA~

salam

selamat pagi!! pukul 11 pagi lagi kan? relax2. sejam lagi nak tengahari. keh3 pagi2 aku nak settlekan contest2 yang ada.bukan semua la ye aku akan buat sekaligus. keh3. pagi waktu yang sesuai untuk join contest. weee

contest jelingan manja. aku ditag oleh ms miera . contest yang aku rasa susah aku nak masuk. agaga sebab aku tak reti la nak buat2 jelingan manja ni. tanpa menghampakan beliau, aku join jugak. kekeke. saja nak memeriahkan. contest dari cik bulan.



banner contest beliau




aku pertaruhkan gambar ni.


abaikan pipi yang tembam. cuma fokus pada mata. keh3

aku nak tag:

cucu cik embun! hehe

tarikh tutup : 22/1/2011

klik SINI untuk join!

5 comments:

Bulan Purnama said...

mboi jelingan.. :P gud luck eh :)

Dinaz said...

emmm...memang manja menggoda..gud luck!

Unknown said...

wahhhh..santek2...gudluck tau!

saperakue said...

menusuk mata betul jelingan~~

Nazifa M.Zali said...

thanks join dear ;)
terjah!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER