Sunday, January 23, 2011

JOM SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI~

salamm

selamat pagi! eh, tengahari dah. haha pagi2 ni aku nak masuk segmen ben ashaari lagi. pasal header pulak. tak kan aku nak sorok header aku pulak kan. nak jugak orang kenal header aku macam mana, grr!

ben ashaari pun dah tukar header. aku baru je buat dulu, malas la nak tukar lagi. lagipun tak de idea nak buat. tengok la nanti. kui3.



ni header abang ben


ni header yang aku gunakan sekarang
1) sapa yang buat header tu?
- buat sendiri ler. hehe

2) perisian yang digunakan
-picasa dan photoscape

3) maksud header tersebut
-tentang cinta kami, semanis donut big apple. ceria dan manis! keh3

4) jangkamasa yang diambil buat header itu
- dalam dua jam. banyak kali jugak tukar posisi gambar, tulisan, warna. ada mintak pendapat  jugak. hehe

5) header blog lain yang anda suka tengok







jom ramai2 join segmen baru ben ashaari. hehe :) klik SINI

header blog aku best tak? ke nampak sedap je? err

4 comments:

Lulu Caldina said...

jom santai..good luck untuk header tu yer

Lulu Caldina said...

jom santai..good luck untuk header tu yer

wida said...

header awak buat sy lapar..hehe
tq singgah blog sy:)

Adi Zhaf said...

best of luck for header tue =)

:: New Header ::

ARTIKEL RAKAN BLOGGER