Wednesday, January 5, 2011

NUMBER DAN STATUS~

salam

semalam kitorang budak2 facebook ni main2 status. keh3. mesti bengang kan orang yang tak main tu, dengan status banyak2. kah3. apa2 best! gamat suasana semuanya, keh3.

macam ni main dia, kau tulis status ' hantarkan number kegemaran kat inbox, nanti aku akan tulis status bermula dengan number yang korang bagi dan akan bagi pandangan pasal diri korang' haa. macam tu la.. paham dak?

contohnya la : bagi num 1111. nanti aku akan tulis status mcm ni.. (1111.. dia sgt kacak, baik, sengal, jom dating lagi weh!haha) mcm tu la. haha nanti mesti orang akan tertanya2 sapa la yang fatin kata tu.. haha padahal orang tak tau sapa yang antar num 1111 kat inbox aku tu melainkan tuan punya diri. hehhe

aku dapat 28 number dari 28 orang yang berbeza. ada yang lelaki ada yang perempuan. haha ada yang antar sampai dua kali pun ada! kah3. tapi semua dah aku settle setakat ni. best kan???? heeee. penuh wall facebook aku dengan status macam2 dengan macam2 number. aku kadang2 buat konfius diorang, kawan lelaki aku tulis status macam kawan perempuan dan sebaliknya la. hehehe

ok. ni ada 4 orang kawan yang aku antar number yang aku suka kat diorang dan pandangan aku dari diorang.keh3

klik untuk melihat tulisan lagi besar.



balqis. haha dia kata aku xreti2 nak take action meinggalkan ex aku yang sgt hampeh dlu tu.. hehehehe skrg aku dah happy!! dgn yang baru.weeee



nabila. dia kata aku sangat gedik! wakakak.



famy. dia kata aku sangat baik. haha. adess.


para,dia kata aku cute. keekeekekeke.


baru 4 orang. keh3.. sumpah best main game ni, macam kena virus je. kah3!!

jom, ramai2. sapa yang ada facebook, cuba try kat facebook korang. try la. confirm best! benda ni buat aku lupa twitter seketika. hehe

indahnya persahabatan~

7 comments:

mazfahmi said...

xde button like kt blog ke?

Noor Fatin said...

xde. aku xbuat pun.. keh3

Unknown said...

muehhe..camno dok maen nombor2 tu ek..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak tgu org maen..
sbb ak mlas nk komen org..
hahahaha

lavender harum wangi said...

wahahhaha, best nya~!! :D

nur hidayah said...

owh patut la aku xfaham fenomena nombor ni....rupenye ni la keje ko ek ten

Noor Fatin said...

jiji yu: best. ikut ja apa aku kata dalam post tu..keh2. try kat facebook. best!

fadh: isk2..!! haha

ika: tau xpa! try la!

dayah: keje org yg dh abis blaja. gahaha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER