Sunday, January 9, 2011

LAGU TOLONG INGATKAN AKU-ANA RAFFALI MENANG ANUGERAH JUARA LAGU 25!

salam!!

gempak gila AJL25 tadi. hahaha banyak gila gimik yang sangat unikkk!! suka sangat2. haha bagus. pentas pun cantik giler. keh2. tahniah kepada semua finalis kerana memberikan persembahan yang mantop!!

seronok tengok ada ziana zain, sharifah aini, siti nurhaliza. semuanya hebat2. hehe

okay2. jom kita tengok keputusan penuh anugerah juara lagu ke 25 ni!! juri ramai okay. semuanya hebat2. antaranya azmeer dan ramai lagi. dan ketua juri adalah m.nasir.

PERSEMBAHAN TERBAIK:

- FAIZAL TAHIR-HANYUT

VOKAL TERBAIK:

- HAFIZ-NOKTAH CINTA

TEMPAT KETIGA AJL25:

- HAFIZ- NOKTAH CINTA

NAIB JUARA AJL25:

- BLACK DAN MEET UNCLE HUSSIEN- DRAMA KING

JUARA AJL25:

- ANA RAFFALI- TOLONG INGATKAN AKU

okay semua. jangan sedih2 okay. inilah keputusan muktamad dan telah dinilai oleh juri2 yang hebat!!

tahniah kepada semua pemenang!!

sam bunkface, boleh bagi num fon? err

amik ko fatin, ana raffali xde pun dalam list ko..wuu.. apa2 pn tahniah! hik3 best persembahan dia tadi.

5 comments:

saperakue said...

shahir aku kena tampar~~

mie said...

uihh!!
the best song win...

Encik Tikus said...

sedih yuna tak menang woo

senydream said...

npe shahir xmnng,huhu2....sob..sob...

NOOR FATIN said...

atie: aku tak sempat tgk :P

mie: tau xpe!

tikus: hakhak lain kali dia menang lagi..

seny: xtau la huhu..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER