Thursday, January 20, 2011

HANTU KUM KUM! GRR!

salam

selamat pagi blogger2 sekalian!! apa khabar pagi ni? keh3 hari ini aku bangun pukul 8 pagi! antaranya sebab2 tak boleh tido adalah nyamuk! aih! geram aku dengan nyamuk. entah tiba2 datang serang aku. aiyoyo. aku tutup telinga dengan selimut pun dia tetap hurung kat telinga. bising dowh. sakit hati aku! grr! num 2, sebab period. so senggugut!! hahah adohai. dugaan2. yang ketiga sebab kum kum! grr! apa itu kum kum?

bagi orang yang ada astro, cerita kum kum ni ditayangkan kat astro ria. bagi aku yang tak de astro kat rumah, aku tengok cerita kum kum kat youtube je. aku rasa ramai yang tengok cerita ni. sebab ramai pakai astro. kan kan?

cerita ni tak la seram sangat, tak la macam drama kekasihku seru. hantu datang mengejut. yang ni slow la kan. relax2 sudah. tapi menusuk dalam jiwa aku nih! grr! asyik grr grr je, marah platipus. keh3

habis je cerita tu, aku tetiba dengan orang bagi salam kat rumah sebelah. berderau darah aku!! wuuuuu~~ terkejut! sampai ke malam pun aku rasa macam nampak bayang2 orang datang mintak susu. wuuu.

aku biasa je tengok cerita hantu sebelum ni tapi kum kum ni aku sampai termimpi2. pandai orang yang buat cerita tu sampai betol2 menakutkan aku yang tak la penakut sangat nih. hehe
sabar je la den.




kepada yang tak penah tengok lagi, boleh search kat youtube. taip je kum kum astro ria. tengok la sampai habis. dan korang akan rasa getarannya! grr!!

15 comments:

shahsyaz said...

ehm....

cite kum2 tuh bet ea???

nnt blik umah nk tengok r...

mie said...

uihh!!
walaupun ada astro..
gue xtgk pun..
huhu

Unknown said...

takde astro..tgk kat youtube jela jwbnye..huhu

nurul rasya said...

bestkan citer kum kum ni? tapi bila part seram je tutup mata. takut

kay_are said...

sumpah x faham tengok cte 2.. kejap begitu, kejap begini.. @.@

Maira Quee said...

Waargh!!
takut!!!

Izwanie Eynia said...

haha.. mcm best jew cita ne..

Nurfazilah Cipa said...

hahaha~t'igt dlu mse kck2..dok kt blk air 1 jam sbb tkot nk mnd.tkot antu kom2 dga..hahah!

Zeanne said...

tak pernah tengok..hehe

lgpun anne ni tak berapa nak berani sangat tgk cter2 cmni..hahahaa;)

Farhan Zulhusmi said...

kum kum???
owh
baru tau erk ade cite nie....ok2....lps nie kena lah tgk cite nie...cm best...

Unknown said...

pakcik pasang astro tak sampai agi umah aku...

Unknown said...

kum kum ek...ntah ek..tgk bdk gurl tu pun dah mcm kum2..haha..fatin..akak lama tak on this blogger..pasni nk aktif alik r..hehehe

Noor Fatin said...

shah: yup. best jugak. hehe

mie: la rugi2, gua siap cari kat youtube. keh3

finaz: tau xpe. hehehe

she's retarded: tau xpe. seram..wuu

kay_are: byk ulang2 kisah lama. hehe

myra: dah tgk lum? heeh

izwannie: best!

luvy: hakhak tau xpe. seram woo. meresap dalam jiwa. hehe

anne: kalau xberani jgn tgk. sbb seram.. wuu

farhan: yup. nanti tgk la. hehe

jiji: on the way la tu. keh3

Hanys Najib said...

tak pernah tgk cite ni even ada astro..sbb macam kelakar je tgk review kat iklan..hehehe..boleh plak pikir gitu kan..?
haha!
XD

vampire's lovex said...

ahaha..lain kali tgk hntu byk2 lagi...hik3..



bg neutral balek prasaan tu,lpas tgk cta hntu,tgk cta cinta plak..ehehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER