Friday, December 10, 2010

JOM BERKENALAN DENGAN AIDA AZRYN!

salam

lagi seorang blogger yang jawab teka teki dengan paling pantas adalah cik aida azryn atau menggunakan nama gugurl dalam blog beliau..

mula2 masuk je blog beliau, wow! banner yang cantik dan tuan punya blog pun cantik. hehe beliau mencatatkan satu ayat di banner beliau iaitu I DONT WANT YOUR ATTITUTE, I HAVE MY OWN!

blog ni jugak ringan dan cepat loading. hehe layout warna purple, cantik.. semuanya cantik la.. selesa dipandang, tulisan pun selesa dibaca,. setengah org kan suka guna tulisan besar kecik dan punyalah warna warni sgt2 sampai kdg2 ada ayat yang kita langsung tak paham.. hoho tapi beliau menggunakan ayat yang mudah difahami..

seperti zoul_immie, beliau jugak mempunyai fan page sendiri.. err.. yang kat facebook tu org panggil fan page kan. hoho aku je xde lagi.. xtau bila nak buat. xde peminat pun..hik3..

ok la, jom kenali beliauuuu!! jangan lupa follow dan tinggalkan jejak. mari berkenal-kenalan dengan beliau yang rajin singgah kat blog aku ni dan selalu BW. hoho dan beliau jugak bukan blogger yang sombong :)

klik saja http://aidaazryn.blogspot.com/ dan anda akan 'jatuh cinta' dengan blog ini.. :)

1 comment:

Aida Azryn said...

whoa! thanx a bunch! :')

ARTIKEL RAKAN BLOGGER