Tuesday, December 28, 2010

PENANGAN IDOLA KECIL~

salam

tengok gambar2 di bawah. gara2 post aku berkaitan idola kecil dan anugerah skrin, nuffnang aku melonjak naik! gilakk ar. terkejut aku. hehe


klik utk nampak lagi besarrrrrrrr

post harris idola kecil 3 mengatasi contest yang aku pernah buat dulu. haha! hebat. padahal baru 3 hari je idola kecil 3 berlalu.. hehe baru 3 hari!

nuffnang naik mendadak pada 25 dec dan 26 dec. haha 27dec dah jadi seperti biasa. hehe


mesti harris pun baca blog aku kan?

10 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ nmpk sgt rkyt mlysia ske berita2 hot cmni.. tehehehehe~ ^_^

p/s: slmt berkenalan yep~ keen dh follow blek.. ^_^

Hanisah Safian said...

hamboihhhhhh pemes teros.

tak pernah tengok pon idola kecik nih.hehe :P

nazirulhazwan~ said...

tak puas ati puteri kalah.derm

platipus said...

harris comel

dayanadarmawi said...

harris tu comel ouh ! hha ^^

NOOR FATIN said...

keen: haha tau xpeeee..;D thanx!

hanisah: hehe best jgk

nazirul: tapi mmg dia hebat kan?? berbaloi dia dapat num2!

platipus: mcm aku.. agaga

dayana: tau xpe!

Cik Embun said...

HArris tu CCE punya.. hahahaa

aNnE said...

ramai betoi minat idola kecil..hehe

Mata Hati said...

kesimpulan nya, berita pasal dunia hiburan adalah key terbaik utk menaikkan rating

Amni said...

setuju sangat dengan mata hati.. jom up taffic dengan cerita gempak.. mesti ramai je yang singgah.. hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER