Friday, December 17, 2010

CONTEST BLOG TERKEMAS

salam!

contest menarik niiiiiiiiiii~~ setakat ni dah 400++ lebih yang joinn! beliau dah limitkan hanya 1000 penyertaan akan diterima~ huhu.. nak join jugak la! harap2 sempat lagi.. contest dari hanna!


ni banner beliau~ hehe

err.. aku tak tau la blog aku ni kemas ke idak. tapi aku join je la. kemas la bagi aku kannnn~~ hakhakhak tak tau la bagi orang lain...weee aku cuma seboleh2nya ringankan blog aku ni supaya senang pelawat2 nak membacanya, dan compress semua gambar2 yang diupload dalam ni supaya semua pelawat2 akan dapat lihat semua gambar2 yg ada. haha


nak tag:

ana mardia
nur hidayah
lynna vavavoom


semua blog yang aku tag kemas-kemas. hehe

tarikh tutup: 1/2/2011.

cepat2 la joinnnnnnn~~ best woo~


klik saja di SINI utk join dan mendapatkan maklumat lanjut!!

5 comments:

Bayu Kenangan said...

semoga berjaya ye...

Ana Mardia said...

masyehhh fatinnn!! masuk ni, dah tiga org tag contest ni..ana xsempat buat lg..satgi mlm skit ka ana buat k?tenkiu2

Atika Natasha said...

waa...bleh ke ika nk j0in wl0pun x ditag?hehe..saje je nak nyibukz..

Shaheila Malek said...

Gudluck, hope blog ni menang sbb sweet, kemas + teratur :)

NOOR FATIN said...

bayu: thanx!

ana: ok ana. xpa2. hehe

atika: hehe silakan :)

shaheila: thanx! :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER