Sunday, December 12, 2010

NAK FACEBOOK WARNA PINKKKK!!

salam.

hari-hari facebook berubah kan? perasan kan? sapa yang selalu on9 kat facebook tau la. sejak2 ada profile baru, aku mula dah tawar hati nak main facebook. hakhak. lama betol diorang tak main tukar2 ni haaa. aku tak tukar pun la jadi yang baru sebab tak suka la. tak berkenan. haha jierah siap kata aku anti dengan profile baru facebook. hehe

tetiba aku fikir, apa perubahan yang facebook akan buat lagi ek? kotak status pun dah berubah jadi kotak mcm group. hehe chat dengan budak2 grup pun dah boleh. aku ada join 5 group kot. kalau la chat serentak, memang pengsan. hoho

aku nak request kat mark, aku nak facebook warna pinkkk! hahahah lepas tu orang yang tak suka warna pink mesti ada tinggalkan facebook serta merta. kah3

tension aku hari2 kalau macam ni.. hohohoho farmville apa cerita la agaknya.. hurmm..

*termenung*

3 comments:

::EIDA:: said...

I loike pink bebeh !!
=)


p/s : come join MY1st Anniversary GA !!

NIA said...

nak facebook pink jugakkkkkk~

Noor Fatin said...

eida: okay! :)

izzati: nakkkk jugakk.. hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER