Saturday, December 18, 2010

FINALIS IDOLA KECIL 3

salam!

hari ini hari jadi mama aku. esok aku update apa yang kitorang lakukan hari ini ye ;D

aku harap aku la orang pertama update pasal ni.. wakaka. poyo. perasan jek. keh3. saja je. seperti tahun lepas, aku akan update balik pasal idola kecil 3. keh3. jangan marah ye blogger2 baru.. aku memang suka update pasal idola kecil dari tahun lepas lagi. sampai skrg org search keyword azzam dan dayana tau.. weeeeee

tadi berlangsung konsert yang menentukan siapa yang akan ke final. yeah~~ best jugak persembahan hari ini. hoho

antara peserta2 yang melangkah ke final adalah:


HARRIS, 11 TAHUN DARI PULAU PINANG.beliau menyanyikan lagu oh juwita dan aku sangat2 la kagum dan rasa macam jatuh cinta pun ada. hahaha!

PUTERI, 12 TAHUN, KUALA LUMPUR, beliau menyanyikan lagi tic tac toe dengan mantap sekali. hihi

HADI, 11 TAHUN, KUALA LUMPUR. beliau menyanyikan lagu suraya dan aku rasa seolah2 dia tujukan lagu itu utk aku.. wakaka!

BALQIS, 11 TAHUN, TERENGGANU. beliau menyanyikan lagu persis mutiara sampai menitiskan air mata!

SHAZLIN, 12 TAHUN, SARAWAK, beliau menyanyikan lagu the climb dengan hebat sekali. peserta pertama dalam idola kecil yang menyanyikan lagu berbahasa inggeris.


kepada yang tak berjaya, afif, angel, farrah, deera, dan diba. jangan putus asa yee.. adat bertanding. :)

final minggu depan. sapakah yang menjadi juara??? hik3! aku sokong hadi, harris dan balqis. hehe tapi semua best2 la.. semua la juara, boleh? hohoho..

gambar2 dari facebook idola kecil 3

sudah, nanti org kata blog aku ni klon oh bulan pulak. hik3~ gurau2.. :)

itu saja.. ;p

5 comments:

Cik Embun said...

harris aku punye... jgn kebas tau.. hahhahaaaa

Unknown said...

cantik la balqis tu..macam HZ..haha

.:padie_eyla:. said...

hadi!!!! hahaha.

hamzah ian said...

pergh.. kalau lg kecik mesti lg comel,.. haha

Noor Fatin said...

cik embun: arghh. aku punya..:))

ana: aah. kami mcm HZ x? huahua

eyla: yeah!!

hamzah: bila besar makin ensem. hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER