Sunday, December 19, 2010

AKTIVITI DI HARI JADI MAMA :D

salam!

semalam, 18 dec, birthday mama aku.. hehe yang ke... errr.. 18?? eh2! bukan.. 45 kot? hahah aah 45 tahun... aku ingatkan 54 tahun dah..kui3!! dah 45 tahun pun mama aku..weeee.. so sementara tak dapat gaji ni, xdak la kek noooo. keh3!

abah bawak kitorang pegi jalan2 kat pantai mak nik lagi atau nama englishnya, monica bay. pantai teluk mak nik. hehe. opsss. sebelum kita tengok gambar2 kat pantai, tengok gambar spageti nih dulu.. aku baru amik dari kamera, gambar paling latest la spageti ni.. hehehe

spageti utk semua follower aku! share elok2 naaa.. hakhak


ok2, jom2! kitorang pegi kat pantai teluk mak nik lagi sekali.. hee. kali ni ombak lagi kuat! orang pun tak ramai. hujan rintik2 pulak tuuuu.. air kan tengah pasang skrg. sebab hujan turun tak henti2. kat umah aku pun. hujan lebat jer.. hoho nasib baik la rintik sikit2 je kat pantai ni masa kitorang sampai. tapi tempat yang kitorang singgah dulu dah xde..uwaaaaa.. dah jadi laut. keh2. wuuu

layan pic kat bawah ni:



pic ni aku zoom. xde maknanya aku nak pegi dekat2. hakhak



candid, abah aku terperanjat bila ombak tetiba datang dekat. keh3

kelihatan kanak2 sedang bermain. haha risau jugak kan tengok, isk2



cari yang mana satu gambar kereta kami.





mama dan aku :D

tak boleh la nak pegi cuci kaki ke apa, kalau kena tarik, memang tak dapat diselamatkan.













lepas amik gambar ni, tetiba ombak kuat datang, aku sempat lari! tu diaa.. macam kartun la kan.. wakaka. abah aku punnn. nasib baik sempat, kalau takk..weee.








bebudak ni seronok betol nak main lari2 kat tepi pantai. haha


ok, cukup setakat tu saja gambar2 di pantai. hehe banyak lagi gambar sebenarnya. tapi ini ja gambar yang ingin dikongsi kepada pembaca. hee.. balik tu kitorang beli kfc, bawak balik la ke rumah. nyum3! sejak dok kemaman tak penah lagi makan kfc. tu yang kitorang beli tuu..weee


snack box A, rm4.30

Dinner plate, rm11 berapa kupang ntah. hik3

my feveret! cheezy wedges,.. nyum3!!


wah, happynyaaa! sangat2 la happy! terutama apabila bersama family sendiri ;D
hujan kat kemaman sudah tiada hentinya. adess,, semoga tak banjir, risau jugak. insyallah..:)

poem utk mama

If I could give you diamonds
for each tear you cried for me.
If I could give you sapphires
for each truth you’ve helped me see.
If I could give you rubies
for the heartache that you’ve known
If I could give you pearls
for the wisdom that you’ve shown.
Then you’ll have a treasure, mother,
that would mount up to the skies
That would almost match
the sparkle in your kind and loving eyes.
But I have no pearls, no diamonds,
As I’m sure you’re well aware
So I’ll give you gifts more precious
My devotion, love and care.

With all my love
on your birthday


ok kawan2. itu saja! thanx sebab sudi baca post ni.. :D aku suka amik gambar pantai sebab pantai buat aku tenang.

11 comments:

Atika Natasha said...

yummy..sdapnye spaggety..anta cni ckit b0ley?hehe
hepi bday kat mama fatin ye!

sizuka[Izzati] said...

whoahhh kuatnya ombak tuh!

diana sofian said...

NAK RASA GAK SPAGETI YANG AKAK BUAT TUU..HEHE

diana sofian said...

NAK RASA GAK SPAGETI YANG AKAK BUAT TUU..HEHE

Mujahadah said...

mJ pon suka pantai... banyak pengajaran alam dari situ dapat mJ amek.... hehe.. neway, sanah helwah untuk mama awak... semoga mendapat umur yang diberkati...ameen

misz FaTiN said...

kamu ngn mak kamu sgt serupa,,
kamu photocopy muka ur mum ea?.. hehe..

btw,, hepi belated bezday 4 ur mum.. ^_^

Myfrin's story said...

Selamat Hari Lahir juga buat mama fatin, ya. Wow...hidangan spesel lagi, hehe....:)

khairunnisa ♥ said...

happy birthday to your mum.moga dia selamat dunia dan akhirat. amin.


hoho, fav saya tu cheezy wedges ^__^

harisu-sama a.k.a RS said...

ingat mee goreng td :P post lah kat sini nak rasa..

NOOR FATIN said...

atika natasha: bleh je :P thanx!

izzati: tau xpe. dah nak banjir..huhu

diana sofian: mari ler sini.. hik3!

mj: sama la. suka sgt. hehe thanx ya mj!

fatin: ye la anak mak :P thanx!

kak imun: thanx! :)

nisa: ok thanx ye! hehe sama la :)

haris: jauh kot sarawak tu..keekeke

oya said...

layan pantai then layan makan...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER