Monday, December 13, 2010

SINGGAH LA KE RUMAH KAMI~~

salam..

beratus2 blog sudah join bloglarian.. anda sudah? aku sudah. anda bila lagi kan??? :P

mungkin ada masalah teknikal menyebabkan admin bloglarian xdapat penyertaan aku tapi dengan kerjasama yang mereka berikan, nama aku akhirnya ditempatkan di rumah num 51! wah, aku suka! sebab admin tak sombong dan cepat2 amik perhatian bila aku cakap nama aku xde pun..wuwuwuwu..

satu rumah kami dok 6 org. dan alhamdulillah semuanya perempuan. hik3 bestnyaaa..kui3

sesapa2 yang nak join bloglarian, sila klik SINI, segala informasi ada di sana. cepat2lah tempah rumah ye. tengok nanti korang dapat rumah num berapa okay? hik3

err. aku perkenalkan rakan2 serumah aku :


ok, jom ramai2 berkenalan dengan rakan2 serumah aku~~ hehe jangan lupa singgah rumah kami yaaa.. rumah num 51!! kat bloglarian. hehe

klik SINI tau!


thanx admin bloglarian ;D

6 comments:

sizuka[Izzati] said...

whoahhhhh.ramai betul org join blog larian skang nih ye.nnti leh g jenguk2 nih:D

NuR 'aQiLaH said...

wiwit 1 rumah ade blog. ekeke ;p

little cart00n said...

semua org nk join blog larian ya?
bagus! semangat berbloging! :)

NOOR FATIN said...

izzati: ramai gilerr! awk wajib singgah ke sana.. hehe

aqilah: dasyat kan.hik3

little cartoon: thanx!

Shey Hemsem said...

rumah u no 51 eh ?? rumah aii no 52 , taktau lak kita jiran , ahahaha , jk lol :P

eva.syg.evo said...

weh cmne nk join patin??
text ak kt inbox fb ye,.tq..=)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER