Wednesday, December 8, 2010

ME AND MY TEDDY CONTEST~

salam!

join contest bersama teddy bear lagi. yeah~ hik3. dulu ada join tapi tak menang. kali ni nak cuba nasib lagi.. hoho. contest dari cik zunah zahidah.

banner contest beliau. sweet ja mr teddy. hihi



aku pertaruhkan gambar niiiii :

teddy bear ni of coz la aku punya. haha xmain la pinjam2 teddy kat org lain. hehe aku beli masa sem2, februari 2008. lama dah teddy ni dengan aku, yang paling aku syg. hihi kalau tido mesti ada! wajib ada. wajib peluk. kalau x, tak boleh tido. huhu. dan warna nya mesti lah pinnkkk! gahahaaha, aku nak simpan teddy ni, nak bagi kat anak aku pulak nanti.hohoho


aku tag:

hidayah
iceq
ana mardia

join tauuuuuuuuuu!! hehe teddy bear sendiri punya okay? tak mao amik teddy bear kat kedai dan amik pic n post kat sini.. hik3


tarikh tutup : 31/12/2010

hadiahnya, mesti la teddy bear.. huahuahua klik saja SINI utk joinn!

wish me luck! :)

4 comments:

Zunah Zahidah said...

dtg mengecheck.. hehe.. ltak banner contest kt sidebar ea :)

Marya Hana said...

heh gdluck fatin ;)

nur hidayah said...

yeah..huhu cane ko tau aku ada teddy nih :P
nnt aku wat

Noor Fatin said...

zunah: dah2! :D

marya: thanx! :)

dayah: hehe tau la.keh3.. ok!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER