Friday, December 10, 2010

JOM BERKENALAN DENGAN ZOUL_IMMIE!

salam..

thanx pada semua yang jawab teka teki yang aku bagi semalam.. :) semua jawapan yang dijawab adalah betolll!! cerita putera katak! watak zamir.. hoho ensem kan dia? ari2 aku tengok. tak cukup petang, malam pun aku tengok.. hik3!

ok2. yang paling pantas dan betol adalah saudara zulhimi. aku kenal dia pun kat kakiblogger kat facebook. sempat la chat kat ruangan chat grup tu tadi. hakhak memang pantas gila, aku rasa tak sampai 5minit kot aku paste link kat situu.. hoho.. seperti dijanjikan aku akan buat entry khas utk dia hari niiii...

menggunakan tajuk NIKOTIN UTK ZOMBIE utk blog beliau, beliau yang dikenali sebagai zoul_immie.. adalah seorg pelajar jurusan undang2.. dan sedang bercinta dengan rainbow si comot.. hehe dia sudah berpunya okay..

beliau menggunakan layout hitam yang menawan dan selesa utk dipandang. blog beliau pun tak berat dan senang loading. follower beliau 563.. wah.. ramaii..

dan aku akui, isi2 dalam blog ni sangat menarik perhatian pembaca, kelakar dan ramai pulak tu yang komen.. hoho

err.. jom lawat blog beliauuuu~~ jangan lupa follow sekali dan tinggalkan jejak sebab aku percaya dia bukan sorg blogger yang sombong :)

lihat belah kanan, gambar tu buat bulu roma aku naik! gahaha..

klik saja http://zoulhylmy.blogspot.com/ dan anda akan merasa kelainannya :)

4 comments:

evagebob vid said...

encik zombie ni memg klaka..post2 dia mst wat org gelak :D

Noor Fatin said...

tau xpe ;D

zoul yazix said...

yes! saya menang! haha..first time menang nie...

thanks sebab tolong promote blog Nikotin Untuk Zombie. btw, kalau buat contest lagi, boleh promote dalam fan page KakiBLOGGER ye..saya akan tolong promote sekali.. terima kasih lagi sekali. :)

http://www.facebook.com/pages/KakiBLOGGER/157075937670515

Noor Fatin said...

zoul: ok! hehe dulu penah sekali je buat contest. lpas ni xtau bila pulak nak buat..kui3.. thanx k!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER