Tuesday, December 7, 2010

CONTEST : ADA APA DALAM TUH?

salam.

contest ini ditag oleh cik hidayah yang comel itu. hik3. ok2, den joinn~


banner contest ini


teka benda kat dalam bekas tu:

aku teka, pepper atau bahasa melayunya lada. hik3

aku tag:




ok, nanti aku terjah korang!! hik3

pendapat tentang blog tuan punya contest :

kalau boleh guna layout yang warna putih, maksud saya, macam saya punya blog, tulisan tak perlu diwarnakan. hehe background okay dah. cuma warna tenggelamm.. :) yang live typing tu kalau xda pun xpa. hehe ok. itu saja :)

thanx!

tarikh tutup : 13/12/2010

klik SINI utk join

cik bambam. happy birthday okay! :)

done! :)

8 comments:

Kong Hwang Sing said...

terima kaseh sbb tag...akan saya bereskan segera

http://KurekureKecik.blogspot.com

misz FaTiN said...

gudluck fatin..^_^

b a m b a m ' s said...

okeh..cik bambam bawa cop LULUS!hehehe..thanks for joined & ur opinion.. :)

NOOR FATIN said...

kure2 kcik: okay! ;D

fatin: thanx! :D

bambam: ok sama2.. hehe

NOOR FATIN said...

kure2 kcik: okay! ;D

fatin: thanx! :D

bambam: ok sama2.. hehe

cik helena said...

white papper kot..ngehehe

suka_haha said...

semestinya kertas hehe..

jemput ke sini ye

NOOR FATIN said...

cik helena: mgkin kot..huhu

matdin: xla, ni makanan..hohoo

ARTIKEL RAKAN BLOGGER