Sunday, December 26, 2010

CONTEST SAYA FOBIA DENGAN DOT DOT DOT

salam!

aku telah ditag oleh padie_eyla untuk join contest ni. haha fobia? hehe kalau aku tulis aku fobia dengan lelaki jambu boleh tak? keh3! tapi tak de gambar la pulak. kan3. so aku amik yang aku ada gambar je la. heee contest oleh cik srijuju


banner contest beliau. dasyat betol menjerit. haha



ni gambar ketika kejadian fobia berlaku:



pada yang tak tahu, meh nak bagitau. aku sangat2 fobia dengan rama-rama. dari aku kecikkkk sampai la sekarang. arghh. tak kira la rama-rama atau kupu-kupu tu kecik sangat2 ke, kalau nampak memang aku lari laju2. haha serius, tak tau la kenapa. aku tak suka sebab dia terbang2 kot. hehe aku nak demam dulu masa rama-rama masuk dalam kelas kat sekolah. haha tolonglahhh, aku tak suka rama-rama. tak suka! tapi 2x jugakla buah hati aku bawak pergi taman rama2 kat penang tu. 2x!! haha tapi aku tetap jugak takot. memang aku lari laju2 la kan. hahahaha...

gambar tu sebenarnya candid. aku posing dah baik dah. tetiba rama2 tu terbang pulak dahh. thensnap. caisss. burukk rupanya muka aku kalau takot. huahuahua aku edit sikit2 tau. rama2 tu real punya la. hehe

korang tak payah cantik rama2 tu cantik ke idak, aku tetap tak suka! fobiaaa~ grrr. XD



tag 6 orang blogger:









nak tengok hadiah ke, nak baca syarat ke, nak follow ke, nak join ke, klik saja di SINI!! okay? aku nak tengok ada tak orang fobia dengan rama2 macam aku. hahaha!

tarikh tutup: 5/2/2011


8 comments:

lavender harum wangi said...

ngeong2~ thnx for tagging.. btw, amiey dah tag ika utk join contest ni dah.. hehe :D

Mata Hati said...

keh keh keh...apo daa.. rama-raman kan comel

sri juju said...

woo , sri tkot jgk kt rama2 tpi lame2 dh oke . :))
so , berani kan diri if bole . heheh ..

btw , thanks join and all the best ! ;)

Heidi Shafiq said...

hahhaa.. gud luck contest.. :)

misz FaTiN said...

takut ngn rama2 ke.. sayangnye,, rama2 kan cantik.. ^_^

Noor Liana Johari said...

tengah dok taip ne
nnti p baca ok:)

nur hidayah said...

huhuhu kalau ada ilham aku jawab tag2 ko nih..
rerame pny la comel ko bley fobia
isk~ xleh terima....

NOOR FATIN said...

lavender: ok :D

mata hati: tak comel! hehe

sri juju: okay! thanx! :)

heidi: thanx!

fatin: tak2. wuu

liana: okay! hehe

dayah: tak comel. =,=

ARTIKEL RAKAN BLOGGER