Thursday, December 23, 2010

PMR..

salam.

aku amik pmr tahun 2004. ye dak? aku pun dah lupa, spm 2006. iya. pmr 2004. kalau ikutkan masa form3 adalah zaman yang paling bestttttt pada zaman sekolah menengah. haha manisnya kenangan dulu.

aku dulu pmr dapat 3a je. haha tak tuisyen tauu. hehe 3a saja. belajar sendiri. aku ingat lagi dulu2 mak aku selalu bebel sebab balik sekolah je tido. balik sekolah je pengsan atas katil. tapi 2bulan sebelum pmr aku betol2 study la. walaupun dapat 3a je. aku seronok la jugak. haha.

kenangan masa pmr, kawan lelaki aku, aku pun dah lupa dia pun, gahah, penah tertumbuk aku. demam dowh ari pertama pmr. adoi. tangan lelaki kan. bapak besar. demam minggu pmr tuu. aku ingat lagi.

nasib baik bm aku dapat a. hahaha. dan aku menyesal sebab tak mintak sekolah teknik konon2 tak nak masuk asrama, masuk je form4, kawan baik aku dapat masuk teknik..uwaaa.. gila sedih

apa2 pun tahniah kpd sepupuku yang dapat 8a dalam pmr. weee..

korang dulu dapat brapa A? hehe

20 comments:

mickey_budd said...

7 ja... =P

sizuka[Izzati] said...

kite dulu dpt 7 je.skang adik nombor tiga dah pecahkan rekod.haha~

NOOR FATIN said...

mickey: waaa.. banyaknyaaa.. bagi la sikit a tuu.. hehe

izzati: wah! byknya..hoho thniah pada adik awak!

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak tuisyen bi jer..
tp yg tuisyen 2 la dpat b..
hahahaha
moral of da story..
sile la blaja sendri.. =p

HaDi said...

Wah BM dapat A...boleh jadi novelis nie...=P

aNnE said...

wah congr8s untuk dia..hehe:)

sis,pernah tertumbuk?huiii macam mana rasanya yer...haha:)

Noor Liana Johari said...

aku dulu 8a je
tp masa pmr jela gah

faiq said...

aku dulu 12A je...bajet nk dpt 1A je..tp dpt terlebih lebih lak :)

Mata Hati said...

ohh...muda lagi ahh. baru 21 tahun..tetetete

melin's said...

dulu dapat 8a. seronok gile.
tapi spm down pulakk.
aiyakk. huhu.

hiro said...

pmr kacang je.

Heidi Shafiq said...

hebat tul sepupu ko.. :)

nazirulhazwan~ said...

18 A! hehe stylo tak??;p

Aizam said...

form 3 la bermulanye kisah sedih aku.. :D

NOOR FATIN said...

fadh: aku takot nak tuisyen, takot xdapat semua a.. aku jugak yg kecewa.. hoho

hadi: insyallah! :)

anne: sgt la sakit! demam smggu.. wuwuwuw

liana: byknyaa.. huhu

faiq: tahniah la! tak sia2 jadi cikgu skrg.. hehe

mata hati: tau xpe ;D

melin: waa.. bestnyaa!

hiro: kacang parpu je..wuuu

heidi: tau xpe. aku pn xsngka. hoho

nazirul: waa! byk nya amik sbjek. gahaha

aizam: lupakan kisah sedih ko tu..:)

.:padie_eyla:. said...

haha.hebat seyyy tak tusen tapi dapat 3a.! =p yg tusen nie pun dok tekapai2. haha

beautiful_rose said...

mase zaman skolah dulu mmg best...tak yah pening fikir pasal kerja,pasal cari duit.bila dah kerja nieh,macam2 hal.rasa nak masuk skolah balik...

ab@h_Izz said...

time saya dulu takde pmr...srp je..dpt 10aggregit brp a yer..:}

oya said...

7A 1B...best sgt time tu nk dkt raya..so duit raya dpt lebey jer..kaya gilos time tu la

NOOR FATIN said...

eyla: hoho.. relax2.. tu semua kisah lama :P

rose: tau xpe.. zaman sekolah la yang paling indah rupanya..

izz: sy xtau la.. hoho

oya: thniah awak!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER