Sunday, November 21, 2010

TAHNIAH BUNKFACE DAN YUNA!

salam..

semalam aku tengok shout award. mula2 aku tengok idola kecil. aku agak teruja la kan. sebab idola kecil punya pasal. sampai aku lupa ada shout award. aku tak tau sebenarnya shout award ditayangkan kat tv berapa tapi aku selalu undi diorang kat internet. gahahah. so baru la aku tau shout award ada kat 8tv. apa lagi, remote mama aku pegang. hahah dia tau aku mesti nak alih2 tengok idola kecil dengan shout award.

aku sangat2 la teruja bila bunkface menang! yeah~ sebab apa, aku selalu undi bunkface kat laman web shout award. free kan? hari-hari aku undi. ada la terlepas dua tiga hari..gahahah.. dan aku tak sangka diorang akan menang. 2 anugerah pulak tu..weeee



Berikut merupakan senarai pemenang Shout! Award 2010 :

Rockstar Award (Rock Award) – Bunkface

Favourite TV Personality Award – Zizan Raja Lawak

Breakthrough Feature Award – Lagenda Budak Setan (Sharad Sharan)

Popstar Award (Pop Award) – Yuna

Power Vocal Award (Powerful Vocal Award) – Faizal Tahir

Fresh TV Series Award – Nur Kasih (Filmscape)

Favourite TV Program (Non Drama) – Showdown 2010

Music Video Award – Prom Queen (Bunkface)

Flava Award (Hip Hop/R&B Awards) – Mizz Nina

Hot Guy Award – Henry Golding

Hot Chick Award – Scha Al-Yahya

Coolest Radio Announcer Award – Phat Fabes (Fly FM Pagi Show)

Favourite Radio Show – HotFM AM Krew (Fara, Faizal & A.G)

Best On-Screen Chemistry Award – Afdlin Shauki & Liyana Jasmay (Papadom)

Mobile Artist Of The Year – 6ixth Sense (Tanpa)

Break Out Award (Best New Act) – Yuna

Ultimate Shout! Award – Yuna



semalam boleh kata kan malam utk yuna sebab dia menang 3 anugerah, hehe. tahniah~




dan untuk kekasih gelapku, bunkface. gahaha. love them <3


:)

5 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

suke sgt2 zizan menang..lawak dia best.hopefuly bile da glamer tade ar dia wat perangai cam si nabil tu.

Noor Fatin said...

harap mcm tu la.. hehe dia mmg layak menang!

Muhammad said...

asal laaa topi tu ade tnduk..........

Muhammad said...

asal laaa topi tu ade tnduk..........

Noor Fatin said...

aah kan..wuu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER