Sunday, November 21, 2010

DIA PILIH KLCC DOWH!

salam



sejak2 tersebarnya video dua orang remaja bercium di tepi jalan berhampiran pavilion, ramai status yang menyebut2 perkataan ini. *DIA PILIH KLCC DOWH*! haha. aku dah tengok dah video tu. aku rasa dah ramai dah tengok sebab video tu dah tersebar kat facebook. kan3? hehe

aku usha keyword arini, tak sangka ada orang cari lagi, siap cari dia pilih KLCC dowh! agagaga.. femes kan ayat tu? femes kan video tu? femes kan dua remaja tu? semua orang kenal diorang! keh3..

heran heran. senang sungguh cari publisiti. tak perlu jadi artis, senang saja dapat publisiti, sekelip mata orang dah kenal. senang sangat~~ alahai......pelik2.

err.. sapa2 yang nak tengok video remaja tu, boleh je cari kat youtube. taip je, couple cium mulut (memalukan). erm. ada la. tapi kena daftar dulu ok. kah kah kah. aku dah tengok. sekali je tengok. kat facebook. tak kuasa nak tengok lama2. kalau best tak apa jugak. hahahha

kpd dua remaja itu: bayangkan kalau ibu bapa anda melihat.. berubahlah. =,=

9 comments:

cik eVa said...

hahaa...dia plih klcc dowh..huhu...
ak bgga ngn dowg wehh..huh sure mak bapak dowg lg bgga..ngeee..terlebey sudaa

NOOR FATIN said...

gahahaha.. tu la pasal.

Amiey said...

hahaahaha..
mang glam0r lah mereka..
kalah artis tuh~

NOOR FATIN said...

tau xpe..hahah

Anonymous said...

new york,bhai!
mmg style DOWH.haha!

NOOR FATIN said...

anon: pavilion kat new york kot.hahaha!

sizuka[Izzati] said...

dorg ingat org len xnampak kot duk romen2 tepi jalan tuh.aigoooo~

| ishika asyik | said...

tak tengok pon lg video tue. kuikui.. -__-

NOOR FATIN said...

sizuka: tau xpee..msti la ramai yang tgk..isk2..malu..

ishika: tengok la.hee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER