Thursday, November 11, 2010

CONTEST MAKAN! MAKAN! MAKAN!

salam!

lama dah rasanya aku tak join contest. maklumlah busy dengan contest sendiri. huahua. esok aku akan umumkan keputusannya. hehe.. ni pun contest makan jugak~ sama macam contest aku.. hehe best2! makanan sedap2,,heeee


banner contest beliau~ makan apa tu? hik3..

syarat2nya:

  • Jadi follower SharpShouter.blogspot.com
  • Jadi follower Tees-studio.blogspot.com
  • Buat entry khas tentang contest ini. Tajuk entri ialah "Makan! Makan! Makan!". Linkkan kepada blog ini.
  • Sertakan gambar korang masa tengah makan. Tak kisahlah bersopan santun, pelahap, comot, rakus ke berbudi pekerti ke. Yang penting, tengah makan!
  • Lepas tu explain sikit tentang gambar tu dan kenapa pilih gambar tu.
  • Ambil poster kat atas ni dan letak kat sidebar blog korang sampai contest tamat.
  • Copy link contest anda dan paste di ruangan komen ini.
  • Contest bermula 6 November 2010 sehingga 12 November 2010. Keputusan akan diumumkan pada Isnin, 14 November 2010.
Gambar paling menarik akan menerima sehelai T-shirt *I ♥ My Blog* dari T-Shirt Studio, dimana address blog anda akan di pamerkan di bahagian belakang, serta hadiah sampingan daripada Lady SharpShouter.


okay? best jugak. haha

ni gambar yang aku pertaruhkan:



haha jangan terkejut ok. dengan rakusnya, aku makan spageti! tempura prawn spageti! gahaha. gambar ini diambil secara candid. lawak kan?? haha aku memang suka sangat2 spageti, tapi kat pizza je la dengan yang aku buat sendiri. huahuahua..!

suka pic ni sebab sebab sebab.. err.. aku makan dengan rakus. weee *hanya ilusi semata2*


nak join? sila klik SINI

ok, itu je la~ hik2! wish me luck k.. daa

salam!

3 comments:

Lady SharpShouter said...

comel!

penyertaan diterima. thanks sbb join.nnt alert masa pengumuman.

gud luck k?

Noor Fatin said...

thanx lady!

Muhammad said...

hahaha..msti rmai yg jdi gmuk nnti..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER