Wednesday, November 24, 2010

Pasrah - Erra Fazira

salam!

err.. tetiba terdengar lagu ni dalam laptop. baru aku ingat, aku ada download. hakhak. aku tak ingat filem ni tahun bila tapi setahu aku aku masih di kulim. aku belum pindah KL. tahun 2000 kot..err.. rasanya. sori kalau silap. hehe

lagu ini memang sedih. sedih gila. dan aku masih ingat kata2 terakhir erra fazira dalam filem ni. gahaha. apa yang terjadi di antara kita, aku pasrah. hik3. lebih kurang la. dulu aku ada VCD cite ni tapi entah hilang mana ntah. asyik pindah randah je kan, hilang semuanya. keh3.

jom layan lagu ni~









kini aku pasrah.. dengan segalanyaa..errr..=p

2 comments:

aibaks said...

wa.. fatin ni sensitip gak yerk.. hehe.. aibaks da lama tak layan novel.. hehe

Noor Fatin said...

yela. pmpuan kan :P

ARTIKEL RAKAN BLOGGER