Sunday, November 28, 2010

SPAGETI DAN JALAN2 KAT PADANG ASTAKA

salam!

semalam aku tak dapat tengok idola kecil. sob3 sedih gila. tapi tak apa la, baru lagi kan? hik3. semalam mama masak spageti. peh sumpah sedap. gila ar. aku ikut sapa ntah ni suka makan spageti. hehehe i likeee


letak hotdog dengan ayam.nyum3. pedas jugak :)


semalam jugak aku pegi jalan2 kat padang astaka. ada karnival jualan, permainan kanak2 dengan pertandingan karaoke. tempat ni dekat je dengan tempat keje ayah aku.



aku ajak mak aku naik. haha mak aku tak nak. tapi buaian tu pusing agak laju. agak getar jugak jantung aku melihatnya.. hehe


dari kecik2 sampai skrg aku tak penah masuk rumah hantu. tak penah! hoyeh. sebab apa? haha takot arh. dan semalam ada lagi, dinamakan rumah misteri pulak..huuu. ada suara orang jerit2, nangis2! seram aku~ ish


pertandingan karaoke pun best la kan. ramai gak nyanyi. orang tganu ni suara sedap2 ek =p
karnival jualan berlangsung dengan jayanya. fuyoo!! tudung banyak gila.. waaa. aku rasa macam nak gila. haha tapi shawl xde jual. sedih. syria banyak la. haha aku beli tudung err, aku xtau org panggil tudung apa, ala tudung yang sarung je tu. hehe warna hitam putih. comel sgt aku rasa tudung tu. tu pasal aku beli. hik3! dan aku beli gelang jugak~



kalau org kemaman, mesti tau tempat ni. gahaha. perahu tepi jalan. weee, aku pandang kiri kanan xde org, terus amik gambar. haha biar ar. aku kan pelancong kat sini. huahua.


cantik jugak ye bandar chukai malam2. lampu warna warni sangat byk. wah. indahnya.

balik tu makan roti telur je. ayah aku makan roti..err.. roti hemlet. betol ka ejaan? ntah la. mcm roti helmet pun ada.kekeke. tapi sedaapp! i likeee.. balik terus on9 dan tido..zzzzzzzzzz

3 comments:

rara membebel said...

ahahaa, bestnya malam2 dekat situ, siap men fun fair lagih!

tapi spaghetti dia mmg menggoda jiwa btll laaa =,=

NeidIyra said...

hahax~
cmne la bley mai kat chukai kemaman nih??
hahax~ btw..
sye duk kemaman skrg..
klau tngok last pic tuh...
tau sngat.. 1.. 1 nye traffic number yg ade kat chukai nih...hehe :)

NOOR FATIN said...

rara: nak spageti tu? amik la :P

neidlyra: sy mmg tggal kat chukai ni ha.. hehe :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER