Monday, November 22, 2010

14 FINALIS MUZIK-MUZIK 25

salam!!

hoyehh.. muzik-muzik baru saja tamat dan aku nak update keputusannyaa!! mari kita lihat~~ weee


1. Hanyut (Faizal)
2. Kebahagiaan Dalam Perpisahan (Shahir)
3. Noktah Cinta (Hafiz)
4. Drama King (Meet Uncle Hussain & Black)
5. Ku Ada Kamu (Adira)
6. Cinta Sempurna (Yuna)
7. Pelita (A.P.I)
8. Berlari (Tomok)
9. Sofea Jane (Black)
10. Mencari Konklusi (Hujan)
11. Selamat Malam (Faizal)
12. Extravaganza (Bunkface)
13. Jahat (Stacy)
14. Tolong Ingatkan Aku (Anna Raffali)


aku seronok sangat2 sebab BUNKFACE DAN TOMOK dapat ke pringkat akhir. hehe lega!

sama2 kita nantikan siapakah yang bakal mencari juara nanti..weeee.. <3 tomok n bunkface!

bye!

6 comments:

izyan said...

hehe pantas nye!!!!!!!!!
minat tomok ngn bunkface ek? same cam adik sy

i like ;-

kebahagiaan dalam perpisahan
noktah cinta
cinta sempurna
tlg ingatkan aku

lagu dorang besh.. harap2 dorang ade luck!!

platipus said...

lagu platipus hebat tak masuk ke?grrr

juliet. said...

thanks for d info. nasib ada entry ni. sebab miss semalam punya. hehehe

NOOR FATIN said...

izyan: hehe sgt minat! agaga!!
harap2 mcm tu la.heee

platipus: lagu ko dah lama kuar carta..keh3

juliet: sama2.. hehe

little cart00n said...

smlm tgk rambut tomok, macam messy je..boleh pulak elie gelak tgk rambut dia..hahha..
nasib baik lagu dia dapat masuk..heheh

NOOR FATIN said...

rambut btol dia kan? haha ingtkan rambut palsu..heheh

ARTIKEL RAKAN BLOGGER