Friday, November 5, 2010

PELENGKAP HIDUPKU!

salam!

study tak lagi ni.. dok on9 je memanjang.. adeh.. macam ne nak dapat dekan sem ni nih?! haha tulun..

okay2! encik PLATIPUS perkenalkan lagu ini kpdku. tajuknya PELENGKAP HIDUPKU.


aku bagai laut
tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang
yang tak di temani malam

melihat dirimu
ada senyum canda tawa
yang membuat aku tak ingin pergi dari mu

teringat janji lama mu
kepada ku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada di sini
temani ku sepanjang hari

bila kau pergi jauh
ingat la aku
bila ku di samping mu
peluk tubuh ku

bila kau rindu aku
panggil nama ku
ku datang menemui mu

peluk erat jasad ku
jangan lepas kan
tetap la kau di sini
harungi malam

kerana hanya dirimu
belahan jiwa
pelengkapku di dunia...


waaaa~~ sangat best! sangat membuatkan aku tidak tentu arah~ sangat membuatkan hati ini merinduinyaaaaaaaaa.. waaaaaaaa...

thanx! :D

aku nak dengar lagu ni sampai lebam n masuk hospital! :P


download lagu ni weyh!



dengar jangan tak dengar! lepas tu bagitau aku apa korang rasa? keh3

3 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

lirik dia besh la!~
nak download gak la...:P

Siti Mashitah Saidin said...
This comment has been removed by the author.
NOOR FATIN said...

best! download la :D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER