Saturday, November 27, 2010

BLOG AKU CANTIK? ERR

salam.

award dari cik dayah kita haaa.. hehe klik SINI utk ke blog beliau.


dia kasi kat aku satu award. yeah~ thanx babe! cun gila award ni..gahaha

selesaikan:

beri satu nick name utk pemberi award

dayah yang comot :P

ucapan utk pemberi award:

thanx banyak2. blog aku tak camtik pun..err. ada org kata background aku klasik sangat. org dulu2 je pakai. huwaa. aku malas nak tukar backgroud. xnak blog jadi berat..kekekeke

berikan 6 artis/singerband yang korang minat

tomok, bunkface, black mentor, azzam idola kecil (hik2), yuna, yang tu je kot..hehehe

bagi award ni kpd 7blog cun dan cantik!!

7org pembaca blog ni yang singgah kat sini selepas post ini dipublish anda wajib amik!! :)

thanx dayahhhh :D


3 comments:

nur hidayah said...

ahak dayah y comot... comet kut :P

nur hidayah said...
This comment has been removed by the author.
Noor Fatin said...

comot :P

ARTIKEL RAKAN BLOGGER