Friday, August 5, 2011

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG..

salam..

sayang, hari ni hari lahir kau. seperti post sebelum2 ni setiap tahun aku akan buat post mengenai kau bila tiba hari lahir kau. sama seperti lynna dan iceq. tiap2 tahun bila tiba je birthday korang, mesti aku nak buat post pasal korang. 3x setahun je. hehe.

cuba baca post, INI dan INI. opss untuk tahun 2010 aku tak buat post pasal kau. sorrry sayanggggggggg! T__T baru perasan lepas godek2 entry lama..wuu~

dari tahun 2009 aku kenal kau, aku rasa sayang sangat2 kat kau. sayang sangat2 la. walau kita pernah berselisih faham dan berbulan2 jugak la langsung tak bertegur tapi aku tetap sayangkan kau. sebab aku tau bukan salah kita, salah orang lain yang tak puas hati dengan persahabatan kita, kan sayang?

tapi tak pa sayang, aku dah lama maafkan kau dan aku harap kau juga maafkan aku. mungkin ada tersalah kata, terkasar bahasa selama kita kawan. dah hampir 2 tahun kan sayang. hik hik.

terima kasih sebab selalu bagi aku semangat, selalu dengar masalah aku, tangisan aku, apa saja yang pernah aku luahkan, selalu pinjamkan bahu untuk aku. terima kasih. aku langsung tak rasa segan dengan kau untuk meluahkan masalah. hehe. segalanya aku akan ceritakan dan akan mintak pendapat kau. walaupun kadang2 kau busy, tapi kau tetap juga layan aku seperti biasa :)

terima kasih sayang..

selamat hari lahir. yang ke 22 kan? haha. kan sebaya :P semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. yang aku harapkan, persahabatan kita akan kekal sampai bila bila. hanya kita, bukan campur tangan orang lain. itu yang paling aku harapkan. kerja elok2 tau. dan tak mau sedih2 lagi. cukup2 la dengan kesedihan yang pernah kau tanggung dulu. aku tak mau lihat kau sedih lagi. :)

maaf sebab jarang mesej kau sekarang. yela, balik keje pukul 11 malam lebih. penat, letih. hehe kau pun bekerja. takot kau dah tido waktu2 macam tu. insyallah nanti bila2 ada masa, aku akan mesej kau macam tu tau :)

kau tetap jadi sayang aku sampai bila2 :)

anis nabila (abil)


jangan lupa perancangan bulan 12. harap2 semuanya menjadi kenyataan. hik hik

dia la BFF aku. kawan rapat aku ^__^

7 comments:

Ce'gu JAERA said...

ingatkan entri hari jadi utk faiq.. rupanya utk BFF.. ehehehe..

anyway saya macam berminat.. ehehehe

sahromnasrudin said...

selamat hari lahir utk beliau..semoga terus berada dibawah lindungan-NYA

merahitujambu said...

MOGA PANJANG UMUR DI MURAHKAN REZEKI YAA KEPADA BFF AWOK...SALAM RAMADHAN

Anonymous said...

hehehhee..tengs sayang... aku syg ko sgt!!!

dh 2 thn kita ber sayang-sayang!!! hehehhe

insyaAllah..kalau jadi, bulan 12 tu maybe plan kita menjadi =)


- abil xoxo -

NIA said...

olololo sweet.hehe.happy birthday untuk kawan fatin :)

miera said...

epy beshday abil. :)

nazirah said...

hehe ngatkan entry tuk bf fatin
huhu ape2 pun hepy besday tuk bff fatin ye ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER