Sunday, August 28, 2011

KUCING YANG SEMUA ORANG MAHU!!

salam..

entry khas untuk penggemar kucing dan pembenci kucing. yang tak suka kucing, anda pasti tercari2kan kucing seperti ini. percayalah. tak tipuuuuuuuuuuu. haha..

aku suka kucing dan aku memang tengah cari kucing ni. boleh sapa2 tolong carikan untuk aku?

anda boleh? kehkeh

kucing ini yang semua orang pasti mahu!!!!


dia hidangkan teh atau kopi untuk anda, sarapan pagii.. uwaa. bestnya..


dia kemaskan katil anda setiap hari..


dia akan pastikan rumah anda tidak akan berhabuk..


dia akan pastikan baju dibasuh dan dijemur setiap hari untuk mengelakkan anda pakai baju yang sama berulang kali tanpa dibasuh. hahah..


dia akan pastikan cermin tingkap di rumah anda sentiasa bersih..


dia akan pastikan pokok dan tanaman di sekeliling rumah anda segar bugar..


dia akan pastikan bilik air anda sentiasa bersih tanpa kotoran..


dia akan pastikan pinggan mangkuk anda sentiasa berkilat sepanjang masa..


dia akan pastikan barang2 kesayangan anda sentiasa dijaga dengan rapi..


dia akan pastikan kesemua pakaian anda digosok setiap hari.. dan tak akan pernah berkedut!


dia akan pastikan pinggan mangkuk sentiasa dibasuh..


dia akan pastikan pakaian anda setiap hari dibasuhh..


whoaaaa.. <<<< aku dapat rasa pembaca entry ni akan tercengang dan berangan2 untuk memiliki kucing seperti ini...

kalau ambil orang gaji, kena bayar gaji. kalau kucing dibayar gaji pun, dia tak boleh shopping. ahaks *jahat*


tapi, kat mana nak cari kucing ni??!! iklan kat mudah.my ok dak? kui3


12 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

ini mesti kucing indonesia. sebab dia jadi bibik kat rumah kita. haha

fiLfiL said...

comelnyer !
nak jugak ... hee~

Miss Nieyna said...

Mohon share entri ni boleh ?

Cik Rose Cute said...

hahaha...semua orang mahukan kucing tue.....kiranya cam pembantu rumahlahkan....

#ciksuzlin said...

fatin~~kita nak kucing ni~~!

ch!natsu said...

hahaha.. heavenla klu dpt kucing nie..

psst~ chin baru je dpt buah hati raya.. si kucing comel dipanggil Hiro.. =)

Miss Nieyna said...

thanks . tp sy ubah . say no to copycat :)

sizuka[Izzati] said...

takutnyeeee.HAHA.nanti bleh jadi kes penderaan amah kucing LOL.

Mizz Atie Zieya Shukri said...

uwa....
comey,,,
nanak!!!

haniey said...

haha..nak tergelak tgk kucing kemas umah..aduih kan bez kalu da kucing cmni xmnyusahkan.. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahhh , gile ah ada kucing macam ni .. hahaa

mr,cemat said...

salam raya dan jgn lupa klik..hehhe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER