Saturday, August 6, 2011

TEH O AIS LIMAU PEMBUKA SELERA. NYUM3.

salam..

jarang dah blogwalking sekarang.. uwaa. sori. balik kerja dah pukul 11 lebih. dapat online pun kejap je sebab nak tido, nanti nak bangun sahur. esoknya online sekejap jugak sebab selalu bangun lewat sebab letih. huahua. adess. nak kena ada perubahan ni. grr..

hari pertama je aku berbuka di rumah dengan mama. hari ni masuk hari keempat aku berbuka puasa di kedai makan yang aku kerja tu. hehe.. hari2 makan nasi ayam :P

ada sebab kenapa aku suka sangat makan nasi ayam kat kedai tu selain dari kesedapan dia. haa. apa dia? nanti la aku cerita okay. hik3

dari dulu lagi kalau singgah makan kat mana2 kedai pun, aku mesti order teh o ais limau. aku dengan teh o ais limau ni memang tak dapat dipisahkan la. pehh punyalah rapat dan kalau hari2 aku makan kat luar, hari2 aku akan berjumpa dengan teh o ais limau :)

pernah sekali aku makan kat kl, dia letak limau mandarin, pehh terkejut aku. tak lalu nak minum. hakhak. adesss. sejak tu, kalau pergi kedai tu aku akan order teh ais :P




love youu~~


kalau tak da teh o ais je memang tak lengkap. aku ni agak cerewet la kalau bab minuman sebab aku kalau pegi mana2, kalau nak minum dan makan, biar serasi. aku tak berapa suka minuman bersusu sebab tu jarang sangat2 nak minum milo atau teh ais sebab ada susu. keh3 jus buahan pun jarang gila. rasa pekat macam mana ntah. mula la sakit perut ke apa kan.

minum teh o ais limau tak pernah sakit perut ^__^

hari2 kalau aku kat kedai, setiap kali berbuka aku sendiri akan bancuh teh o ais limau. kehkeh. tak nak la menyusahkan abang tu walaupun pada mulanya aku suruh dia bancuh je. caiss :P puas hati rasanya dapat bancuh sendiri. kadang2 rasa teh pekat sangat la, limau terlebih la. tapi tetap sedappp ^__^

kalau diberi pilihan antara bf dan teh o ais limau, aku pilih teh o ais limau. HAHAHAHA.

:))


10 comments:

PrINCeSz YaNa said...

teh o ais limau mmg sedap... setuju2/...
cian faiq jadi no 2 eheheh

☻UsaGi NaNa☻ said...

fav air aku!

Umedia Network said...

Betul2. Tapi saya suka Teh'o ais je. huhu. Kalau dapat teh'o ais time panas2, mmg lega tekak. huhu. :)

Like page saya eh. (www.facebook.com/umedianetwork)

JIJI YU said...

kalo tak reti wat jadi pahit la plek

sizuka[Izzati] said...

hahaha lawak fatin.boleh pulak pilih teh o ais limau :P

sy minat teh o ais.boleh geng tak?:P

sifu im said...

erkk..dahaga air la plak..kang minum lam tandas baru tau..hoho

velasrizal said...

mak aii sexy la limau ais ni

Tukang Karut said...

berdiet ke minum teh limau?

nazirah said...

alala.. tak dapt brpsh dgn
air teh o ais limau ek
ok la tu .. mcm chy tak kesah
tp btul gak ckp fatin tu kdg2
kte bkn srsi pun dgn kdai2
yg kte g minum tu kan ;)

bighagenjo said...

haha, sian sapa yg jadi boifie kamoo. selalu gak layan teh o ais limau. nak2 kalau panas terikkkk.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER