Friday, August 26, 2011

KEK UNTUK PENCERAIAN PUN ADA!

salam..

sejuk sejuk sejuk! itu yang mampu aku katakan ketika menaip entry ni. grrr. semalam (25/8), hujan sepanjang hari kat kulim. pergi kerja hujan, balik kerja pun hujan. hehe. sejuk gila la..wuwuwuw..

selalunya setiap kali majlis pertunangan atau perkahwinan, pasti ada kek yang direka khas untuk pengantin. best2. aku kalau pergi majlis perkahwinan ke, aku mesti tengok kek diorang. mesti cantik. hehehe design mesti gempakk..

selalunya perkahwinan la..

jarang sangat la penceraian kan. ada ke orang tempah kek penceraian? ada? ada?! haha..

tapi tu la, kat luar negara kan, adaaaaa. haa. pelik tak? 1st time aku tengok gambar2 ni aku jadi teruja. hahaha tak penah aku tengok lagi kek untuk penceraian. 1st time!

aku nak share dengan korang gambar2 kek untuk penceraian. ada yang lucu, kelakar, ada yang menyakitkan hati dan macam2 laa. hahaha jom layannn..


























apa pendapat anda? kreatif bukan? ternganga aku tengok satu2 gambar,. haha..

kat malaysia tak tau la pulak ada ke tak kek untuk penceraian.. hihi..


mungkin anda berminat??







20 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

mne boleh ada..tp kalo dh permintaan akan ada juga..ak ske part yg darah mengalir..hahaha!

nadia fatihah said...

hahahahha. nice! first time tgk kek2 ni. yang tak tahannyer, smua yang mati @ jatuh kebawah tu sumenye laki. hahahahahhahahha. like!

dhira said...

hahaha... lawak2.. ade jugak kek penceraian ea... xpenah di buat org kat sini...

Woofer Storm said...

orang putih memang mcm tu,ada je benda baru dorang nak buat..hehee

slm rmdhan ye ,slmt ari raya^^

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahahaha~lawak giler semua kek ni.siap darah2 lagi =p

tia @ Ini Kisah Tia said...

orang luar negara pelik2 kot .. takda yang mustahil kalau dari luar negara ..

Nur Farah Hani said...

wahahha.. orang barat memang ler.. semua nak sambut ntah ape2 ntah.. orang kite penceraian tu adalah satu y menyedihkan.. sape y nak jadi duda.. janda right??? uhuhu.. so rasenya takder lagi kek2 cengini.. :D

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

bunbun said...

hahaha! setail kot! suka yang dia tanam tu. seraaam auuuuwww HAHA

Mila Ahmad said...

ade org nk makan 2?

chiLleD...!! said...

npe kbnyakannya menunjukkn keganasan perempuan??hehe

sizuka[Izzati] said...

melampau betul ah dorg ni.hahaha.kreatip xbtempat LOL.

Kasut Hijo said...

mintak xde la berlaku kat malaysia..benda alah ni da cm budaya kalo kat luar..pendirian agama kurang dan kita patut bersyukur dengan keadaan kita sekarang..

velasrizal said...

kek lucah pun ada iskh iskh

sYafIk-wAy said...

adehh , macam-macam . hahaha

Gen2Merah said...

wakakakaka.. kek perpisahan.. memnag kreatif dan sangat melucukan.. ehehehehehe.. best

orkedwangi said...

adoi,kek bercerai pon ada....good entry =)

orkedwangi said...

adoi,kek bercerai pon ada....good entry =)

orkedwangi said...

adoi,kek bercerai pon ada....good entry =)

cik sue ;) said...

cam sadis jer..huhu..

agaknyer kek utk owg kawin dua,tiga,empat ade tak..?haha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER