Sunday, August 14, 2011

GAMBAR TERBARU : KELUARGA BAHAGIA AARON AZIZ

salam..

ni gambar terbaru keluargaa aaron aziz. keluarga bahagia tau. hehe suka sangat tengok gambar diorang. anak2 semuanya comel2. tengok la aaron dan isteri, pehh sama cantik sama padan!

sumber : mediamalaya.com






aaron aziz anak kelahiran singapura semakin meletop2 di malaysia dengan lakonan beliau yang sentiasa mendapat tempat di hati peminat. terutama drama nora elena, watak seth tan sentiasa disebut2 oleh setiap wanita yang mahukan lelaki seperti seth tan. hehe.

apa2 pun aku suka sangat dengan keperibadian aaron aziz. dia jarang la dapat gosip2 yang teruk2 dan tak best. anak2 pun comel2. isteri pun memahami. alhamdulillah ;D

sapa nak suami mcm aaron aziz? haha :)

19 comments:

Nur Farah Hani said...

sayesaye* sambil angkat tangan..haha..

hensemkan die..hehe :D

Tukang Karut said...

erm... nasib baik aku bukan gay... tak perlu angkat tangan...

Nurfazilah Cipa said...

hehe..epppii family..:)

merahitujambu said...

mcm x sangka aroon aziz ni dh kawin ..sbb dia macho sgt

Anyss Han said...

tak nak mcm aaron aziz,, nak mcm seth tan.. hohoho.. XD

haiza aryani ilyas said...

comel nyeee.. ank pmpuan dye yg ske senyum tuh ada iras2 muke dye.. :)

Ana Mardia said...

waaaa nak kapel dgn aaron aziz dah xbleh..nak jadi anak angkat agak2 boleh x?hehehhe

Henry Zackery said...

waaahhh... abg malek KL gangster :)

LASER KEYBOARD YANG SANGAT CANGGIH

Cik Rose Cute said...

Betul tue...fatin...Isterinya sangat2 memahaminya....

man said...

klu gay abis lah..hehhehe

sizuka[Izzati] said...

comel oh anak dia.

bighagenjo said...

lawa eh bini dia, anak dia pon comel2, anak pompuan dia yg besar tu, pandai begambar. sweeet je

Monster Siti said...

cantik gila pulak bini dia aku tengok .lol

tia @ Ini Kisah Tia said...

ha ah lahhh . comel anak2 dia .. laa , ingatkan orang Malaysia . singapura rupanya ..

chiLleD...!! said...

lor..dah da isteri n anak dh pun mamat ni..engat sigle mingle lagi..hehe

zOeY zAu YaH said...

isteri dia cantik kan..minta2 dia x lupa family bila dh berjaya.

haniey said...

hani,hani nak..hehe..sap xmo kan mcm aaron aziz..dia dh femes skang dhla mcm setia je kan ngn isteri dia.. :)

love 69 said...

dah panjang sikit rambut aaron.ari tu botak sebab dye g umrah.sempat gak amik gmbr ngan dye.siap pakai ihram ag

Miss Tira said...

Dia tak perlukan publisiti murahan sebab dia mempunyai bakat. Hanya astis yang tiada bakat banyak publisiti murahan dan kontroversi. :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER