Monday, August 15, 2011

APABILA HARI-HARI BERSUARA

salam.

hari ni hari isnin! wahh. monday bluessssssssssssssssssss. hehehe

kalau hari ahad je. ramai yang mengeluh, ala, esok dah isnin! tak sempat berehat. haha macam aku dulu jugak la. geram je bila hari isnin nak datang..wuu. yela, cuti dua hari, tetiba hari isnin dah ada kelas. puku. 8 pagi pulak tu. grr. yang kerja pun sama kan. hehee

bila hari-hari menulis status di facebook dan ada je yang datang nak komen. keh3. untuk tontonan umum, hilangkan stress ;D

hahaha. kesiann. :))

bila la orang nak sayangkan hari isnin ek. kesian isnin, selalu sedih bila ramai tak suka hari isnin :P

bila korang nak sayangkan hari isnin? ;D selalu merungut tak kalau tiba hari isnin?

sumber : baikpunyer.com

18 comments:

Monster Siti said...

aku tade hal dgn hari isnin. hari2 keje aku online n tido, maklumlah penganggur berjaya :D

haniey said...

hehe..hani xkisah je ari apa sb ahni kan skang cuti sebulan.. :P

cik sue ;) said...

sue suke isnin sbb de citer korea..muahaha

sizuka[Izzati] said...

HAHAHA.kalo dulu memang xsuka hari isnin.tapi sem ni hari isnin takde kelas wheeeeee.suka suka suka :P

Farah Shamsudin said...

adoii.. memang kesian dengan hari Isnin..akak pun selalu rasa xbest bila hari Isnin..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

haha,beshnya mkn mekdi ea..bak skit..lalala..

bunbun said...

hahaha kelakar kot. apasal isnin tak balas pon komen2 tu haha

chiLleD...!! said...

sy ok jer hri isnin..hri ahad yang mlas sikit..hehe

wahida said...

so far alhamdulillah..isnin aku selalu ok jer...kadang2 je monday blues...hehe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

p/s: dear,t jgn lupe hntr detail kat mail ea.. TQ =)

merahitujambu said...

sbb hari isnin hari malas sedunia/heheh..cian isnin

sifu im said...

haha..jumaat gak yg baik dan hero

Nur Farah Hani said...

haha memang kesian kat isnin.. hari hari lain jaat sebab ejek2 ari isnin.. heheh.. :D

fara suke isnin sebab start hari isnin tv banyak citer.. hari sabtu ahad citer takder sangat kalo siang2.. ;p

H.J said...

kesian kat ari isnin..haha

☻UsaGi NaNa☻ said...

hahah!aku memg xske hr senin..tp tnpe senin hr2 len sush nk dtg..terpkse ls suke hr senin kn3?

zOeY zAu YaH said...

kesian isnin kan haha..

Miss Tira said...

Tira pulak hari Jumaat sebab hari Khamis cuti.. Haha. Tapi apa pun setiap hari sama je pada Tira :)

P/s: Maaf lama tak menyinggah sini. Tira sibuk baru-baru ni :)

Bui Junaidi said...

bui paling suka ari sabtu dan ahad..sbb rilek puas2 kat rumah..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER