Sunday, August 21, 2011

INGINKAN TEMA PERKAHWINAN SEPERTI INI?

salam..

anda bakal pengantin? masih tercari2 kah tema perkahwinan anda yang pastinya anda mahu orang lain ingat akan anda? aku nak bagi idea untuk tema yang buat orang akan ingat perkahwinan anda sampai bila2!! kekeke

tema : murdered people

anda berani???


tema : zombie
rasa seram??

tema : clown

anda comel??

tema : digital kamera


anda tak perlu risau sebab tak de sapa nampak muka anda. kui3

tema : sweeney todd


anda ingin putih??


tema : cream puff

anda ingin makan??

tema : gothic


anda hitam dan putih?

tema : shrek


penggemar setia filem shrek??

tema : alien


sayangg. wajah suami anda yang kacak orang lain tak nampak. keh3


sumber : baikpunyer.com

tema apa pun tak kisah asalkan bersederhanalah dalam membuat majlis perkahwinan walaupun kita nak kahwin sekali dalam seumur hidup ;D

tema zombie boleh buat aku mengigau malam ni. arghhh

15 comments:

AesyaZealous said...

hoho kalau bukan islam boleh la kot tema2 camni

Gen2Merah said...

ahahaha.. macam2... dalam Islam, perkhwinan biarlah yang sederhana tapi berkat kan...

JIJI YU said...

engko nak wat tema apa n gn faiq

#ciksuzlin said...

ye ke kawin sekali seumur hidup?hahaha.

bunga said...

cam2 la..hehehe..

cik sue ;) said...

da la kawin skali. nak pulak muke bruk cmtuh. haha

sizuka[Izzati] said...

takutnyeeeeee.

NOOR FATIN said...

aesya : tau xpa! haha..

gen2merah : betol tu. berkat yang kita mahukan. hehe

jiji yu : tak fikir lagi. tapi bukan la tema zombie tu. ekeke..

suzlin : aku belum ada impian nak kawin berkali2. hahaah..

bunga : hehehe..

cik sue : hahaha. malu pulak XD

sizuka : try la XD

chiLleD...!! said...

ekeke..tema shrek tu suwit jer..hehe

kalo wat tema cmni hari kawen nanti, mau terkejut orang kampung. bayangkan time nak angkat nikah, mau sakit jantung tok imam..kih3

Mizz Atie Zieya Shukri said...

nk yg vampire la

velasrizal said...

xtido mlm nti huhu

nana89 said...

singgh dari segmen Meh like Pic Aseta..follow u..feel free follow me k

bighagenjo said...

merepek2 jeh. apa la, yg kala jengking tu geli haku. ngok je, haha

merahitujambu said...

pelik jee rupanyaaa

kay_are said...

err. tema2 camni.. kem salam je r ye.. hee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER